סאנגיונג C200. או שמא קוראנדו?זוכרים את ה-C200, רכב התצוגה שהופיע בתערוכת פריז 2008 והבטיח עידן חדש עבור סאנגיונג הקטנה? הרכב, שנראה אז קרוב לייצור סדרתי, היה אמור להגיע לפס הייצור ואפילו אלינו כבר ב-2009. אלא שהמצב הכלכלי הבעייתי של סאנגיונג, שכלל היפרדות משנגחאי אוטומוטיב (SAIC) הסינית וחיפוש אחר בעלת בית חדשה, עיכב את השקת הרכב החשוב. אבל כעת, כאשר בקרוב תהיה ליצרנית הקטנה בעלות חדשה, מהינדרה ההודית, העניינים אמורים לזרום בצורה מהירה יותר.

הרכב החדש אמור להיחשף בגרסה הסדרתית בתערוכת פריז הקרובה, ויזכה ככל הנראה לשם קורנדו (Korando). זהו להזכירכם שמו של אחד הדגמים הראשונים לייצוא של סאנגיונג, שהגיע גם אלינו. הרכב החדש אמור להגיע אלינו כבר במהלך חודש דצמבר בגרסת הדיזל, אם כי לא ברור איך יכונה אצלינו (ייתכן גם C200). מהדורת הבנזין תוצג במהלך 2011, ותגיע אלינו כנראה במחצית השנייה של אותה שנה.
הרכב החדש מסמן שינוי תפיסתי גדול עבור סאנגיונג, עם נטישת השלדה הנפרדת ומעבר למרכב אחוד ומתלים נפרדים מלפנים ומאחור מה שמשפר את הנוחות והבטיחות על הכביש, על חשבון יכולת השטח. לרכב מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר עם שני מגדשי טורבו והספק של 181 כ"ס. הוא ישודך לתיבה ידנית או אוטומטית עם שישה הילוכים.
הרכב החדש יתחרה בניסאן קשקאי, יונדאי ix35 ורנו קוליאוס, ומחיריו כרגיל בטלקאר, אמורים להיות תחרותיים.