הונדה ג'אז הייבריד
הונדה חשפה תמונות ופרטים ראשונים על הג'אז הייבריד (Jazz Hybrid), גרסת הכלאיים לסופר-מיני. שנתיים אחרי שהגיחה לעולם בדור שני ומשודרג, הונדה ג'אז תהפוך למכונית נוספת בהיצע היפני שמוצעת בגרסת כלאיים. וכמו יתר דגמי הונדה, גם כאן מדובר במערכת כלאיים מתונה, כזו בה המנוע החשמלי מציע הספק נמוך יחסית (13 כ"ס) ואינו מסוגל להניע את הרכב לבדו. במקום, הוא מסייע לצמצום תצרוכת הדלק, יחד עם מערכת עצור-סע לפקקים כבדים ורמזורים.
הג'אז הייבריד דומה מאוד לגרסת הבנזין המשווקת בישראל. ההבדלים הקלים נסובים סביב סבכה קדמית גדולה יותר, יחידות תאורה שקופות מאחור ופגושים חדשים. מבנה המרכב, שמציע מרווח נאה יחסית לסופר-מיני, נותר ללא שינוי. חלק מהשינויים הקוסמטיים צפויים להגיע גם לגרסאות הג'אז הרגילות, במסגרת מתיחת הפנים שהיא תעבור בעוד כשנה.
גרסת הכלאיים של הג'אז תצויד באותה מערכת הנעה של הונדה אינסייט (המבוססת על אותה פלטפורמה). מדובר במנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר, המספק 88 כ"ס ומשודך למנוע חשמלי עם 13 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 98 כ"ס, ומאפשר לאינסייט האיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12.6 שניות, ולמהירות מרבית של 186 קמ"ש. נתון תצרוכת הדלק הממוצע המוצהר לאינסייט עומד על 21.8 ק"מ לליטר, ורמת פליטת הפחמן דו-חמצני על 101 גרם לק"מ בממוצע. הונדה לא מפרסמת מפרט טכני של הג'אז הייבריד, אך מציינת כי רמות הביצועים, תצרוכת הדלק והזיהום יהיו דומות מאוד לאינסייט. מערכת הכלאיים של הג'אז מוצעת גם בהונדה סיוויק סדאן.
הונדה ג'אז הייבריד צפויה להגיע לייצור חודשים ספורים לאחר השקתה בתערוכת פריז (2-17 באוקטובר). השיווק באירופה יחל במהלך החציון הראשון של 2011, ועדיין לא ידוע אם היא תשווק בישראל, ואם כן מתי.