שברולט אורלנדו
שנתיים בדיוק אחרי מכונית התצוגה, מגיע המיניוואן הסדרתי. שברולט אורלנדו, המבוסס על פלטפורמת ומנועי שברולט קרוז, יגיע לתערוכת פריז באוקטובר כשהוא מוכן לייצור. זאת, שנתיים בדיוק לאחר ששברולט הודיעה על הדגם החדש, וחשפה מכונית תצוגה שרמזה על העיצוב.
האורלנדו הוא מיניוואן קומפקטי שיתחרה ברנו גרנד סניק, סיטרואן C4 פיקאסו ומאזדה 5. הוא מציע שבעה מקומות ישיבה, כשהספסל האמצעי גבוה במעט מהמושבים הקדמיים, וצמד המושבים האחוריים גבוהים מהספסל האחורי. סידור זה יאפשר ראות טובה יותר קדימה ולצדדים לנוסעים בשתי השורות האחוריות, כך לטענת שברולט.
האורלנדו מתבסס בעיצובו על מכונית התצוגה, אך מציג עיצוב פחות נועז. הרעיון הכללי מיניוואן עם סממני שטח (אך בלי יכולת כזו) נותר. אך יש יחידות תאורה שגרתיות יותר מלפנים וגדולות בהרבה מאחור. האורלנדו יוצע עם חישוקי "16-"18 בהתאם לגרסה.
מתחת לעיצוב מסתתרת כאמור פלטפורמת שברולט קרוז, וגם יחידות הכוח מגיעות מהמשפחתית הקומפקטית. שברולט לא מפרסמת נתוני מידות, כך שלא ידוע עד כמה אלו השתנו בהשוואה לקרוז. מה שכן ידוע הוא שהמנוע העיקרי שיוצע בישראל, יהיה יחידת ה-1.8 ליטר המוכרת עם 141 כ"ס, בשידוך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. בנוסף יוצעו גם גרסאות דיזל עם 131 או 163 כ"ס, בשני המקרים ממנוע טורבו בנפח 2.0 ליטר. שברולט לא מפרסמת נתוני ביצועים או תצרוכת דלק בשלב זה.
פרטים נוספים על האורלנדו צפויים להתפרסם בסמוך לפתיחת תערוכת פריז, ב-2 באוקטובר.