אלון דאי במרוץ בנורבורגרינג

אנו ממשיכים לעקוב אחר מסעם של שני נהגי מרוצים צעירים המתחרים בליגות מרוצי מסלול באירופה.
אלון דאי, המתחרה במסגרת אליפות הפורמולה 3 בגרמניה, התחרה מאז העדכון האחרון בשישה מרוצים לאורך שלושה סופי-שבוע. סוף השבוע הראשון התקיים במסלול הנורבורגרינג הגרמני, ובמהלכו השיג אלון את המקום השמיני במרוץ הראשון ואת המקום השישי במרוץ השני – בשני המקרים הוא זכה כמובן לנקודות.
סוף השבוע השני התקיים במסלול אסן ההולנדי. את המרוץ הראשון החל אלון מהמקום השביעי, אך נאלץ אלון לפרוש במהלכו. במרוץ השני הוא נאלץ להתחיל מסוף הגריד עקב ענישה שספג במרוץ הראשון, אך הצליח להתקדם מהמקום ה-18 עד למקום השביעי בזכות נהיגה מצוינת ופרישות של חלק מהנהגים שלפניו, עקב תנאי המסלול הקשים שנבעו מגשמים עזים.
סוף השבוע השלישי נערך במסלול יורוספידווי שבגרמניה. את המרוץ הראשון החל אלון מהמקום התשיעי על הגריד, וסיים אותו עשירי. את המרוץ השני הוא החל מהמקום ה-11, לאחר שמקצה הדירוג היה גשום וקשה מאוד לנהיגה. במרוץ עצמו אלון נלחם מול מספר נהגים ועוקף רבים מהם, כשהוא משיג לא רק את המקום החמישי אלא גם את ההקפה השלישית בטיבה לאורך המרוץ – נתון מעודד המרמז על יכולת גבוהה מאוד.
אלון ממוקם כעת תשיעי בליגה, כשעוד ארבעה מרוצים נותרו לסיום העונה.

באשר לרוי ניסני – הצעיר, שעדיין לא מלאו לו 16, מתחרה בליגת פורמולה ב.מ.וו ליסטה-ג'וניור. זוג המרוצים האחרון התקיים במסלול מאני-קור שבצרפת, ובו סיים ניסני במקומות ה-9 וה-8. באימונים למרוץ הראשון הוא דווקא השיג זמנים מצוינים, אך תאונה במהלכה פגע בקיר השביתה את מכוניתו ומכונית חדשה הוסעה מברלין מיד בכדי להספיק ולהביאה למסלול לפני תחילת המרוץ למחרת. במרוץ השיג ניסני, כאמור, את המקום התשיעי – וזאת עם מכונית עליה לא התאמן, ושלא עברה התאמות מספקות לאופי המסלול ולצורת נהיגתו של רוי. המרוץ השני החל כשרוי ממוקם עשירי, ובמהלכו הוא עקף ונעקף מספר פעמים, עד הסיום במקום השמיני.
כרגע ממוקם ניסני הצעיר שמיני מתוך 15 נהגים בטבלת האליפות, כשעוד שני מרוצים בלבד נותרו לסיום העונה.