פורד S מקסדלק מוטורס, יבואנית מאזדה ופורד החלה לשווק את הגרסאות המחודשות של פורד S מקס ופורד גלאקסי, שנחשפו לפני כחצי שנה. אחד החידושים החשובים באירופה היה הצגת מנוע האקובוסט החדש (2.0 ליטר טורבו עם 203 כ"ס) שמשודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים (מכונה פאוור-שיפט). אלא שבישראל, בגלל שילוב בין שיקולי מחיר ותהליך אישור המנוע החדש לאקלים חם, המיניוואנים הגדולים של פורד ימשיכו להגיע עם מנוע ה-2.3 המוכר (161 כ"ס) ותיבה אוטומטית רגילה. השילוב הזה ימשיך לשרת אותנו עוד שנה לפחות. שיווק גרסאות הדיזל של שני כלי הרכב האלה הופסק מחוסר ביקוש.

המכוניות המחודשות זכו לשינויים קוסמטיים חיצוניים ולשדרוג של תא הנוסעים עם מספר שיפורים לחומרים ולאבזור. זה כולל כעת בגרסת ה'טיטאניום' גם מערכת שמע ובלוטות' עם שליטה קולית (אם כי כרגע רק באנגלית). פורד ישראל תמשיך להציע את ה-S מקס בשתי רמות גימור: 'טרנד' ו'טיטאניום'.

הגלאקסי ביצע קפיצה מסוימת בהידור והוא יגיע כעת ברמת הגימור 'טיטאניום' במקום 'גיה' בעבר. המחירים לא השתנו: ה-S מקס עולה 190,500 שקלים בגרסת הטרנד ו-204,500 בטיטאניום. הגלקסי יעלה 204,500 שקלים.