אחרי שעברו בארץ קרוב לשנה וחצי עם שני מנועי בנזין בלבד לכל המבחר (למעשה עם אחד ברוב המקרים) מוסיפה אינפיניטי מנוע חדש להיצע. וזו לא סתם יחידת כוח אלא מנוע דיזל ראשון בהיסטוריה של חטיבת היוקרה של ניסן. המנוע הזה נוחת בארץ כאשר הוא מאכלס את חרטומו של דגם הדגל של המותג, אינפיניטי FX; הדגם היחיד בהיצע אינפיניטי בארץ שמציע שתי יחידות כוח לבחירה (3.7 ליטר ו-5.0 ליטר).

גרסת ה-FX30D מתהדרת במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר המוכר מניסאן נאוורה (אם כי ב-FX נמצא 238 סוסים לעומת 231 בטנדר), ובתיבת 7 ההילוכים האוטומטית המוכרת משאר דגמי אינפיניטי. על הנייר לפחות גרסת הדיזל איטית יותר מה-FX37 לוגמת הבנזין – 8.3 שניות לעומת 6.8 שניות בהאצה למאה קמ"ש. עם זאת המהירות המרבית גבוהה יותר: 233 קמ"ש לעומת 212 קמ"ש. בכל מקרה מדובר בנתונים נאים. פליטת ה-Co2 עומדת על 240 גרם לק"מ וצריכת הדלק הממוצעת על 9 ליטר ל-100 ק"מ.

תג המחיר תחרותי למדי ועומד על 540,000 שקלים; רק קצת יותר מה-FX37 הנמכר ב-525,000 שקלים). אינפיניטי FX30D יוצע גם בגרסת פרימיום שתעלה 585,000 שקלים ותכלול בנוסף מערכת למניעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אקטיבית, מערכת שמע משופרת, מסך מגע ועוד.

אבי קנט מנכ"ל אינפיניטי ישראל ניגש לתחום הדיזל באופן מפוקח וללא ציפיות גדולות. "אנחנו לא מחכים למספרים אסטרונומיים כל זמן שדיזל בארץ אינו 'טרנדי' כמו באירופה. אבל עדיין אנחנו רואים ביקוש מסוים והתעניינות בקרב הלקוחות". קנט מצפה למכור כ-30 עד 40 כלים כאלה בשנה. אלה יתווספו לקצב השנתי של ה-FX שעומד על 150 והינו הכלי הנמכר ביותר של אינפינטי בארץ.

בהמשך הדרך עשויה אינפינטי ישראל להביא גם את ה-EX בגרסת הדיזל. "אנחנו טועמים את השוק עם ה-FX ולומדים אותו. אם יהיה ביקוש נביא גם את ה-EX". מנוע הדיזל הזה יגיע בהמשך הדרך גם ל-M החדשה שתנחת כאן בסוף חודש אוגוסט ואולם באינפינטי ישראל עדיין אין החלטה לגבי גרסה זו.