עידו רוזנבלום בקמפיין החדש של רנובאירוע לא שגרתי בנוכחות שני סגני נשיא בכירים של רנו, השיקה חברת קרסו את מה שהיא מכנה "רנו החדשה". הכוונה של היבואנית היא ליצור למותג שם אמין ואיכותי בהרבה מבעבר. המהפך התדמיתי הזה שמנסים לחולל בקרסו מתרחש, שלא במקרה, יחד עם נחיתת קו הדגמים החדש של רנו ובראשו הפלואנס החשובה. אילן טל, סמנכ"ל קרסו מעריך שייקחו לפחות שנתיים או שלוש עד שהמסע אותו הם מובילים כעת יוטמע בציבור. בכל מקרה הוא יודע לספר כבר עתה על מכירת כ-1,000 מכוניות מסדרת הפלואנס ומאמין שעד סוף השנה ימכרו כ-6,000 כלים כאלה. לצידם ימכרו כ-2,000 "מגאנים".

לאירוע הגיעו סטפן נורמן האחראי לשיווק העולמי וג'אן פייר וולוד מנהל האיכות של רנו. וולוד הוא כמובן האיש שכרגע נמצא בראש הנושא הבוער ביותר של רנו בארץ ובעולם – האיכות והוא זה שמנסה להמחיש בפנינו את השינוי. "יש תסכול רב ברנו" הוא מספר, "כי אנחנו יודעים שמאז 2005 אנחנו מייצרים מכוניות מאוד איכותיות ואמינות אבל התדמית שלנו בעיני הקהל עדיין לא שם".
רנו, כך וולוד, החלה בתוכנית שיפור האיכות שלה ב-2003 כאשר ב-2006 היא נכנסה לשלב השני והחשוב. וולוד לא מתבייש לספר על העתקה ולמידה מהיפנים. "ב-2003 כבר עבדנו עם ניסן מספר שנים והעתקנו מהם דברים רבים, כדי להביא למהפך באיכות. "למדנו מניסן את מה שנקרא "תכנון לאיכות". אתה למד מהמכונית הקודמת מה התקלות ומנסה להגיע למצב שהן לא יקרו שוב. למשל במגאן הקודמת היו לנו בעיות עם החלונות אז בחדשה בחרנו מנגנון דומה לזה של טויוטה. כך שהפעם בטוח שזה לא ישבר. בדרך דומה ידענו שיש בעיות בתיבה האוטומטית אז שיפרנו בה את אותן נקודות חלשות. אנחנו גם בוחנים היום לעומק רב בהרבה את המכוניות הראשונות שיורדות מפס הייצור".

וולוד מנסה להמחיש את מהפך האיכות אותו עברה החברה כאשר הוא מציג מספר דוגמאות מספריות בהן נמדדו ספקיות המשנה: ב-2003 מספר החלקים הפגומים עמד על 163 למליון והיום אנחנו עומדים על 13. ב-2002 ממוצע התקלות היה גבוה למדי והשוני ברמת האמינות של הדגמים השונים היה גדול. כיום כולם נמצאים קרוב מאוד לממוצע שהוא נמוך בכ-60% מבעבר. הוא גם מציג סקרים אירופאיים המצביעים על שיפור משמעותי של רנו.