לקסוס חגגה יום הולדת 20 בראשון לספטמבר, כאשר המכונית הראשונה שיצאה לשוק היתה ה-LS400. אנקדוטה: באותו תאריך בדיוק בשנת 1939 יצאה גרמניה הנאצית לכיבוש אירופה וטויוטה יצאה לכבוש את שוק מכוניות היוקרה. למרות ההצלחה הרבה במהלך השנים, לא ניתן לומר על לקסוס שהיא קוסמת לצעירים. גם בלקסוס יודעים זאת ובכדי למשוך קהל צעיר יותר במטרה להגדיל את בסיס הלקוח, מציגה היצרנית רכב קונספט המבשר לכולם על הרחבת בסיס המותג.

בתערוכת פרנקפורט הקרובה תציג לקסוס רכב קונספט קומפקטי אשר מלמד על כניסתה לתחום הפרימיום. על הכוונת ב.מ.וו סדרה 1, אודי A3 וחברותיהן לקבוצה. אנו כבר ספרנו לכם על הקונספט בעבר, אולם עתה בידנו תמונה, ולא איור, אשר שוחררה לרשת אשר חושפת טפח נוסף מהמכונית.
במבט צד נראית המכונית חדה יותר מיתר אחיותיה ללקסוס. קו החלונות האחורי מזכיר מאד את זה של הב.מ.וו. סדרה 1 כאשר מפתני הדלתות מקבלים נגיעות אלומיניום מבחוץ. למכונית אין קו ממותניים מובהק והיא נראית תפוחה אך לא עגולה במבט הצד. החישוקים הקלים בעלי העיצוב המעקני ממלאים את מפתני הדלתות (ככל הנראה 19-20 אינצ') כאשר ספוילר הגג מתחיל מוקדם מאד מעל החלון האחורי הקטן. המראה מאחור אינו מזכיר לקסוס קיימת. הפנסים האחוריים נראים כסמין V הפוך ודפיוזר עמוק מעטר את הפגוש. לא ברור מה מהאלמנטים הללו יגיע לרכב הסדרתי כך שנטל ההוכחה מונח על כתפי לקסוס.

מהלך דומה המבטא קריצה לקהל צעיר יותר עשתה לינקולן בתערוכת דטרויט עם הקונספט C. אבל להבדיל מהלינקולן, מכונית זו תגיע לשווקים ב-2011 או 2012 לכל המאוחר. גם אלינו היא מתוכננת להגיע באותה תקופה.