קרוז, המשפחתית החדשה של שברולט נקראת למוסך. הסיבה? כיבוי מנוע בעת נסיעה. הפתרון? עדכון תוכנה למחשב ניהול מנוע.

שברולט קרוז החלה את צעדיה הראשונים בישראל לפני מספר שבועות, פסע לפני תחילת השיווק של מאזדה 3 החדשה לכשעצמה. מתחילת ההשקה נמכרו כ-1,500 מדגמי הקרוז – בעיקר מגרסת ה-1.6 ליטר כאשר רובם הגיעו למגזר הפרטי.

לפני כשבוע, בעקבות פרסום ב-YNET, החלו לצוץ ידיעות לפיהם נתגלתה תקלה בכ-30 יחידות מגרסת ה-1.6 ליטר. כעת מודיעה UMI, היבואנית, כי היא מוציאה קריאת שירות רשמית למכונית בה יוזמנו בעלי הקרוז למוסכי החברה לצורך עדכון התוכנה. מכונית חדשות,הנמצאות במחסני החברה, יזכו לעדכון גם כן בטרם יימסרו ללקוחו.

עבור GM כמו גם עבור UMI, מדובר במכונית חשובה מאין כמוה. תקלה בטיחות במכונית חדשה לחלוטין, יכולה להוות מחסום פסיכולוגי עבור חלק מהרוכשים.