כפי שכבר סיפרנו לכם, פורד פיסאטה החדשה כבר בארץ ובעוד ימים ספורים היא תתייצב באולמות התצוגה של פורד ישראל כדי להחזיר את המותג לתחום הסופרמיני בישראל. זו בהחלט סיבה להתרגשות גם בגלל שהפיאסטה חוזרת אחרי ההיעדרות של חמש שנים וגם כי הדגם החדש בפירוש נראה נהדר.
בדלק החליטו שלמרות בעיית המחיר של הפיאסטה (שלטענתם אינה רווחית עבורם) יש לה חשיבות אסטרטגית להתפתחות המותג בשוק הישראלי. זאת בגלל יכולתה למשוך קונים פרטיים רבים שיגדלו עם המותג. גם ההצלחה הגדולה באירופה דחפה אותם למהלך. ולכן בתום משא ומתן ארוך הם הצליחו ליצור לה תג מחיר תחרותי למדי.
הפיאסטה תעלה כ-107,500 שקלים, מחיר דומה לזה של הגרסה המצוידת של המאזדה 2.

הפורד פיאסטה תתייצב אצלנו בגרסה אחת בלבד: 1.4 ליטר אוטומטית עם 96 כ"ס (166 קמ"ש ו-13.9 ש' למאה) וחמש דלתות. גם רמת הגימור תהיה אחת: מדובר בגרסת הטרנד שתכלול 7 כריות אוויר ובקרת יציבות. בצד המפנק תכלול הפיאסטה את מערכת השמע הנאה של פורד (כולל MP3 ופיקוד מההגה) כמו גם בקרת אקלים. למעשה למעט חישוקים קלים יהיה האבזור מלא ודומה לזה שבמאזדה 2 המצויידת. בדלק מוטורס מצפים למכור כאלף מכוניות בשנה וטוענים שיתקשו לפנות לציי רכב בגלל חוסר יכולת להציע הנחות.

פורד פיאסטהמבחן ראשון!