ב.מ.וו תשיק בתערוכת פרנקפורט הקרובה – בספטמבר השנה – את הגרסה הסדרתית של המיני קרוסאובר, ה"מיני SUV". כפי שהובטח עם השקת הקונספט – בספטמבר האחרון בפריז – בדיוק שנה מאוחר יותר תגיע הגרסה הסדרתית אל אולמות התצוגה.
מהמידע שידוע כיום נראה כי העיצוב לא יהיה רחוק ממה שראינו במכונית התצוגה והיצע המנועים יכלול את המוכר מליין מנועי המיני כיום, קרי: 1.6 ליטר עם או בלי טורבו (175 או 120 כוח-סוס בהתאמה). בשלב ראשון לא מתוכננת גרסת John Cooper Works (גם 1.6 ליטר עם טורבו, אך המייצרת 211 כוח-סוס) אך אם תידרש גרסה חזקה יותר של המיני קרוסאובר ייתכן שמיני יציעו גרסה מחוזקת של מנוע הקופר, שתמוצב בין זה האחרון לבין ה-Works ברמת ההספק.
ממה שידוע כרגע תוצע ה"מיני SUV" בגרסת הנעה קדמית בלבד תחילה, אך מיד לאחר מכן תצטרף גרסה כפולת הנעה שתתבסס על ואריאציה של מערכת ה-X-Drive מבית ב.מ.וו שתוסב לשימוש במיני.
למרות שככל הנראה השיווק אמור להתחיל עם גרסת ההנעה הקדמית – שכנראה גם תהיה הפופולארית יותר – טוענים במיני כי בכוונתם לעמוד מאחורי העיצוב והתואר ולהציע עם ה"מיני SUV" יכולות שטח מינימאליות – אם לא מעבר לכך, ושמועות מדברות על יחסי העברה סופיים שונים בגרסאות כפולות ההנעה, לטובת העברת כוח יעילה יותר בשטח משובש ורופף-אחיזה. אל גרסאות ה"שטח" כפולות ההנעה תשודכנה ככל הנראה בשלב מאוחר יותר גם יחידות כוח מוזנות סולר וייתכן אף שבגרסאות ה-4x4 זו תהיה אופציית המנוע היחידה.

מיני קרוסאובר - דבר המעצב