טסלה: גם "שיפור קוסמטי" הוא ההתחלהבראבוס, משפרת מרצדס ידועה, עורכת לראשונה בתולדותיה שיפור לרכב חשמלי. הקורבן, או אולי דווקא הזוכה המאושרת, היא הטסלה רודסטר EV עליה לא מזמן ערכנו נסיעת מבחן בלעדית.
אמנם השיפורים חיצוניים ועיצוביים בעיקרם, אך לאחר שגם הסמארט עברה תחת סכין המנתחים הגרמני כמכונית מיקרו משופרת, הרי שנפתח עידן השיפורים של המכוניות החשמליות.
השיפור העיקרי והבולט לעין, או יותר נכון לאוזן, הנו היכולת לבחור ברעש מנוע ברמות שונות אשר יתאים עצמו למהירות הנסיעה ולעוצמת הלחיצה של הנהג על הדוושה. בין הרעשים בהם ניתן לבחור נמצא מנוע V8, מנוע מרוץ צווחני ושני רעשים "עתידניים" פרי מוחם הקודח של מהנדסי הקול בבראבוס. וכן, יש מקצוע כזה.
חיצונית זוכה הטסלה לצבע לבן בוהק בחוץ וגם בחלק מתא הנוסעים, יחד עם סמלים של בראבוס (ראו תמונות) כמו גם מגוון יחידות תאורת LED, סופיילר קדמי קטן, פתחי יניקת אוויר ,ספוילר אחורי ודפיוזר - כולם עשויים מסיבי פחמן כמובן.
חישוקי 19 אינץ' הנם פרי עיצוב בראבוס ועוטים צמיגי פירלי פי-זירו אשר פותחו והותאמו לרכב כדי להפגין אחיזה גבוהה יחד עם התנגדות נמוכה לגלגול.
המכונית תוצג רשמית בתערוכת ESSEN בגרמניה ב-26 לנובמבר. מחירים יפורסמו לראשונה בתערוכה. אולי זריקת עיצוב זו תסייע ליצרן הקטן לשרוד את התקופה הקשה.