יונדאי ממשיכה בדחיפת המותג כלפי מעלה. במהלך השנה הקרובה צפויה היצרנית הקוריאנית להתחיל לצייד את דגמיה בתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת שש מהירויות. מדובר בתיבה פרי פיתוחה של יונדאי בארבעת השנים האחרונות שבמהלכן הגישה החברה בקשה ל-300 פטנטים הקשורים בתכנון התיבה. ג'נסיסאין להקל בהישג של יונדאי, שכן היא החברה השלישית בעולם אשר תכננה תיבה באופן עצמאי (קדמו לה טויוטה ופורד בשיתוף עם ג'נרל מוטורוס). יונדאי גם יודעת שאם ברצונה לשחק במגרשם של הגדולים עליה לצייד את רכביה בהתאם, בין אם בשל צורך לניצול יעיל יותר של תפוקת מנועיה או רק לשם יישור קו עם המתחרים, ותיבה משושה הנה הכרח.

לטענת יונדאי התיבה החדשה הנה קטנה יותר מתיבת חמש המהירויות שבאמתחתה (למשל, קצרה ב-4.1 ס"מ), קלה יותר (כ-12 קילוגרם פחות) ומסורבלת פחות (בעיקר בשל קיצוץ של 62 חלקים בתוכה). יונדאי מדווחת גם על צריכת דלק ממוצעת טובה יותר בכ-12% בהשוואה לתיבת חמש המהירויות הנוכחי, וגם על ביצועים משופרים, למשל: קיצור של כ-2 שניות בהאצה מ-0 ל-100 (תלוי בדגם ובהנעה).

סה"כ תוצע התיבה ב-16 גרסאות שונות (דיזל ובנזין) כאשר המכונית הראשונה ליהנות מהתיבה החדשה כבר ברבעון הראשון של 2009, היא ה'גרנדאור' (Grandeur) בעלת מנוע ה-V6 בנפח 3.3 ליטר. הבאות בתור אחריה ככל הנראה יהיו ג'נסיס החדשה (מכונית ההנעה אחורית הראשונה של יונדאי) ו'הוורה-קרוז' (ה-SUV הגדול הנמכר בשוק האמריקאי שאולי יגיע גם אלינו). הסנטה פה המחודש, אשר יוצג לקראת סוף 2009 או תחילת 2010, יזכה אף הוא לתיבה וכנראה גם הסונטה הבאה שתוצג מאוחר יותר. לא ברור האם התיבה תזלוג מטה לרכב הלחם והחמאה של החברה, i30 ואחותה לפלטפורמה קיה סיד אך בכל מקרה גם אם כן, לא לפני 2010.
לדפי יונדאי בקטלוג 'אוטו'