הפורשה GT2 היא ה-911 הברוטאלית ביותר המוצעת על-ידי פורשה, ומיועדת לבעלי לב מאוד חזק, נהגים מעולים או בעלי נטיות אובדניות (מחק את המיותר, אם יש). למי ששכח – הבסיס היא ה-911 טורבו, אך עם הנעה אחורית בלבד, מנוע שהספקו הועלה ל-530 כוח-סוס (480 בטורבו) והעיקר הוא במה שאין: ESP. הרעיון ברור, לא? עכשיו מגיעה סדנת speedART מרוטסהיים שליד שטוטגרט (גרמניה) ומציעה את התרופה שלה לאלו שחושבים שסתם GT2 אינה מספיקה, ומאמינים שגם יצליחו לספר על כך לחבר'ה. שם היצירה הוא BTR – XS 650 והפרשנות ברורה כשמש בצהרי היום: BTR משמעו Bi Turbo Racer, דהיינו – שני מגדשי טורבו; XS הוא קיצור של Xtra Speed וה-650, טוב, אלו לא הקמ"שים... אם לא ניחשתם הרי שתוספת 120 סוסים למנוע מקפיצים את ההספק מ-530 ל-650 סוסים (הנה הסיבה לשם) מאוד נחמדים, בעיקר כאשר תרצו להשיג 100 קמ"ש תוך ממש מעט זמן (3.2 שניות זה בסדר?) ולנסוע מאוד מאוד מהר (כמעט 350 קמ"ש). כמובן שלא רק המנוע טופל כאן. הגלגלים המקוריים – חישוקי 19", גומי במידה 235/35 מלפנים ו-305/30 מאחור – הוחלפו ב-20" עם רוחב צמיג דומה מלפנים אך צמיג רחב יותר מאחור, במידה 345/25. גם בתוך תא הנוסעים בוצעו עדכונים בדיפונים, סוגי וצבע העור, גלגל ההגה ועוד, בכדי להעניק לרוכש המאושר אווירה נעימה יותר כאשר ירצה לגלות, למשל, למה חשוב שתהיה מערכת ESP במכונית שכזו... התענוג עולה 27,500 יורו באירופה – עבור החבילה כולה, כמובן. על כך יש להוסיף את ה-GT2 ה"סדרתית" שתצטרכו להביא לסדנה לצורך הטיפול, סיפור של עוד כ-190,000 יורו בלבד. שווה!