פולו סדאן (2003)התוכניות העולמיות והמקומיות של המותג פולקסווגן גרנדיוזיות ואינן עוסקות רק בעלייה לתחומים יוקרתיים, כמו הפולקסווגן פאסאט CC, אלא גם במתקפה כוללת לכיוון התחומים העממיים. אורי להב, ראש פולקסווגן יודע לספר על 10 דגמים חדשים שיתווספו למבחר (ולא יחליפו דגמים קיימים) בחמש השנים הקרובות.

תוכניותיה התלת שנתיות של פולקסווגן

מה שברור הוא שאחת הבשורות החשובות ביותר עבור השוק המקומי היא חזרתה למבחר של פולו סדאן. אצלנו במהלך 2010. להב צופה את נחיתתה בארץ מעט אחרי הפולו הרגילה שתושק בעוד שנה. הסדאן, שייצורה הופסק עם הצגת הדור הנוכחי של הפולו זכתה בעבר להצלחה בתחום המוניות וציי הרכב. להב לא פוסל את האפשרות שהמכונית הזו תאפשר לפולקסווגן להיות שוב שחקן חזק בתחום הציים הכל כך חשוב בארץ.
וללהב יש עוד נשק בארסנל עם כוונת פולקסווגן להציג במהלך 2011 מכונית סדאן נוספת שתתמקם בין הפולו לפולקסווגן ג'טה. היבואן המקומי גם לוטש כמובן עיניים להצגת הפיתוח הסדרתי של ה'אפ' שיתמקם מתחת לפולו מבחינת מחיר ומצפה גם למיני-SUV על בסיס הפולו.
אם לא די בכך הרי שפולקסווגן אמורה להציג בשנתיים הקרובות יורשות לשאראן, ג'טה פאסאט וטוארג, ותציג גם מכונית יוקרתית שתתמקם בין הפאסאט לפייטון. ועם תוכניות כל כך גרנדיוזיות קל להבין את האופטימיות הגדולה ששוררת בצ'מפיון מוטורס.