ב.מ.וו חשפה רכב תצוגה בשם X7 iPerformance, ומאשרת רשמית כי תייצר אותו החל מהשנה הבאה. מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר כי יושק בישראל בסוף הרבעון הראשון של 2019. רכב הפנאי החדש יהיה הגדול והיקר במבחר, ויהווה למעשה את ספינת הדגל של המותג. למעשה, הגרמנים מקבילים אותו לסדרה 7, מכונית הפאר שמכהנת כיום כספינת הדגל של המותג.
בב.מ.וו ממעטים בשלב זה בפרטים לגבי הרכב החדש. בגרסת התצוגה, הוא מציע שישה מושבים - אך סביר שגרסת הייצור תציע גם אפשרות לשבעה מושבים. כמו כן, לצד מערכת הכלאיים בה מצויד דגם התצוגה (כפי שמרמז השימוש בשם "iPerformance"), ה-X7 הסדרתי יציע גם מנועי בנזין ודיזל ללא סיוע חשמלי.
ספינת הדגל: ב.מ.וו X7 בישראל ב-2019
צילום: מנהל
לדגם התצוגה מנוע טורבו-בנזין המשודך למנוע חשמלי עם מצברים שניתן להטעין משקע, ויכולת נסיעה ללא סיוע בנזין. ב.מ.וו לא מספקת נתונים טכניים כלשהם, כמו גם נתוני ביצועים, טווח חשמלי ותצרוכת דלק. גם מידות הרכב לא פורסמו.
ספינת הדגל: ב.מ.וו X7 בישראל ב-2019
צילום: מנהל
ה-X7 הסדרתי יגיע לייצור בשנה הבאה, כפי הנראה עם דימיון רב לדגם התצוגה. בב.מ.וו טוענים כי יציע חווית יוקרה חדשה ושונה מזו שדגמי הסדאן של המותג הציעו לאורך השנים, זאת תודות למרווח ותחושת מרחב גדולים בהרבה. מבחינת עיצוב, נראה כי הגרמנים בוחרים בשפה מעט שונה מבעבר, ובעיקר מוחצנת יותר. נותר לראות עם זאת כמה ממנה יישאר לאחר שאיפור התצוגה יוסר, וה-X7 יגיע לאולמות התצוגה.