בראבוס (Brabus), מסדנאות השיפורים הבולטות בעולם, חשפה את הפרשנות שלה למרצדס X-קלאס החדש. הטנדר - שפותח בסיוע רנו-ניסאן ומבוסס על ניסאן נווארה - זוכה כאן לשורה של שיפורים.

בראבוס משדרגת מרצדס X-קלאס


חובבי העיצוב הייחודי של בראבוס ישמחו לגלות שמעצבי הסדנה לא חסכו, והעניקו ל-X-קלאס את המראה האגרסיבי האופייני כל-כך. זאת תודות לשינויים לפגושים, לסבכה הקדמית, פסי תאורת לד חדשים בחלק התחתון ועל הגג ואיך אפשר בלי - חישוקי בראבוס במידה "20, עטופים בצמיגי 285/45.

בתא הנוסעים אפשרויות ההתאמה האישית כמעט בלתי-מוגבלות, וכוללות תוספות שונות - בהן חלקי אלומיניום וריפודי עור בשלל גוונים וצורות. סדנת בראבוס מציעה גם שירותי התאמה אישית של ממש לפי טעם הלקוח ועומק כיסו.

בראבוס משדרגת מרצדס X-קלאס


ולא פחות חשוב, כוח. ה-X-קלאס של בראבוס מתבסס על גרסת ה-X250d, החזקה ביותר במבחר הדיזל של הדגם. יחידת ה-2.3 ליטר שמפיקה 190 כ"ס ו-46 קג"מ, שודרגה ל-211 כ"ס ב-3,500 סל"ד ו-52 קג"מ בין 1,500 ל-2,500 סל"ד.

בראבוס משדרגת מרצדס X-קלאס


בבראבוס מציינים כי זה מספיק לשיפור זמן ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש מ-11.8 ל-11.5 שניות. אך חשוב יותר - תוספת הכוח תאפשר ל-X-קלאס לגרור ולהוביל מטען בקלות רבה יותר. וזה כבר שימוש הגיוני הרבה יותר לטנדר שתוכנן, בראש ובראשונה, ככלי עבודה שימושי.

בראבוס משדרגת מרצדס X-קלאס


למרות שהובטח בתחילה כי יגיע אלינו עוד בסוף שנה שעברה, מרצדס X-קלאס לא משווק באופן רשמי בישראל. נכון לעתה, לא ידוע מתי זה יקרה.