רכב הפנאי הקומפקטי של מיצובישי, האאוטלנדר, שמוצע בגרסאות חמישה ושבעה מושבים, עבר עדכון אמצע-חיים. מחברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי, נמסר כי במסגרת מתיחת פנים, הרכב יציע כיול מתלים חדש, שיפור לבידוד הרעשים ושדרוג לאבזור. מחירו ההתחלתי לא השתנה - 158 אלף שקל. 

מיצובישי אאוטלנדר המחודש מוצע בשתי רמות גימור עם חמישה מושבים (אינטנס ואינסטייל, החל מ-158 אלף שקל), ובארבע רמות עם שבעה מושבים - אינטנס, אינסטייל, פרימיום ועילית (החל מ-170 אלף שקל).

כל הגרסאות זוכות במסגרת העדכון לבלם יד חשמלי, הכולל נעילת בלמים בעצירה (משתחררים בלחיצה על דוושת המצערת), כך שהנהג יכול להוריד את רגל ימין ולנוח בזמן עצירה מבלי להידרש להעביר להילוך חנייה. בנוסף, הוספו פתחי מיזוג אחוריים בכל הגרסאות והמושבים הקדמיים שודרגו לתמיכה משופרת. העדכון כולל שינויים מזעריים לעיצוב הסבכה הקדמית והפגושים.

מיצובישי אאוטלנדר מחודש בישראל: מ-158 אלף שקל


כל גרסאות האאוטלנדר יוצעו מעתה עם מערך מערכות בטיחות מתקדמות. זה כולל בלימת חירום אוטונומית (עד 80 קמ"ש בזיהוי רכב ועד 65 בזיהוי הולך רגל), סיוע באורות הקדמיים למניעת סינוור והתרעת סטייה מנתיב. רמות האבזור הבכירות (פרימיום ועילית) מוסיפות גם התרעת שטח מת בנסיעה לפנים ולאחור.

מיצובישי אאוטלנדר מחודש בישראל: מ-158 אלף שקל


ברמת האבזור פרימיום תקבלו בנוסף גם מערכת למניעת האצה לא רצויה, דלת אחורית חשמלית, מושבי עור בעיצוב חדש, תאורת לד מלאה מלפנים וספויילר אחורי גדול יותר מאחור. מחיר גרסה זו התייקר ב-3,000 שקל ל-188 אלף שקל, בעוד דגם העילית הוזל ב-5,000 שקל (כעת 200 אלף). כל יתר הגרסאות נותרו במחירים הקודמים.

מיצובישי אאוטלנדר מחודש בישראל: מ-158 אלף שקל


עוד נמסר כי רמות הגימור אינסטייל, פרימיום ועילית יציעו חישוקי "18 חדשים, כמו גם מערכת בלימה משודרגת. מלבד זאת אין שינויים למפרט הטכני - שכולל עדיין מנוע 2.0 ליטר בנזין עם 150 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. כבעבר, לכל הגרסאות הנעה קדמית, למעט העילית שמציעה הנעה כפולה.