רכב הפנאי היוקרתי די.אס 7 קרוסבק, ששיווקו החל מוקדם יותר השנה עם מנוע דיזל, מוצע מעתה גם בגרסת בנזין. חברת לובינסקי, יבואנית די.אס (DS) לישראל, הודיעה על תחילת שיווק הדגם ברמת אבזור אחת, שמכונה "So Chic Performance Line". 

בגרסת הבנזין, ל-7 קרוסבק מנוע 1.6 ליטר עם ארבעה צילינדרים ומגדש טורבו. יחידת הכוח מפיקה 180 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ כבר ב-1,650 סל"ד. בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית, הרכב מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.9 שניות ולמהירות מרבית של 220 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 16.9 ק"מ לליטר.

גרסת הבנזין עולה 240 אלף שקל. בתמורה לסכום זה תקבלו אבזור בטיחות הכולל בלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי כלי רכב דו-גלגליים, התרעת רכב בשטח מת, התרעת הירדמות נהג, התרעה וסיוע בשמירה על הנתיב וזיהוי תמרורים ושלטים.

די.אס 7 קרוסבק בנזין בישראל - 240 אלף שקל


האבזור כולל גם בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חנייה היקפיים ומצלמת נסיעה לאחור. המושבים הקדמיים חשמליים וכך גם הדלת האחורית (אותה ניתן לפתוח גם עם הרגל בתנועת בעיטה), ורמת הגימור כוללת מושבי אלקנטרה, חישוקי "19 וחלון גג. את המפרט הטכני משלימים מתלים אדפטיביים, עם סריקה של הכביש מלפנים לאיתור מהמורות והכנת המתלים בהתאם.