ניסאן הודיעה על תחילת ייצור של מכונית התצוגה "GT-R50 על-ידי איטלדיזיין", שהוצגה לראשונה בפסטיבל המהירות של גודווד השנה. 50 יחידות ייוצרו - מחיר כל אחת מהן 990 אלף יורו לפני מסים ותוספות, כלומר קרוב ל-10 מיליון שקל אחרי מסים בישראל.

המהדורה המיוחדת של ניסאן GT-R מציינת 50 שנה לדגם הספורטיבי, יומולדת שתגיע ב-2019. היא תיוצר על-ידי סדנת העיצוב האיטלקית איטלדיזיין, שמציינת באמצעותה 50 שנה להקמתה (ב-1968), זאת בעבודת יד ולאורך כשנתיים.

הגרסה הסדרתית של ה-GT-R50 מציעה את אותו עיצוב כמו דגם התצוגה, כולל חלקים הצבועים בצבע זהב - אם כי את צבע יתר המרכב תוכלו להתאים לטעמכם, כמו גם את שילובי הצבעים בתא הנוסעים. וזה טוב, כי ספק אם הצבע הכחול שניסאן בחרה להציג איתו את הגרסה הסדרתית, יקלע לטעמם של כל הקונים.

ניסאן ב-10 מיליון שקל: מהדורה מוגבלת ל-GT-R


המכונית החדשה ארוכה ורחבה בתשעה ס"מ מ-GT-R רגילה, עם 478 ו-199 ס"מ בהתאמה. הגובה עומד על 132 ס"מ (חמישה פחות) ובסיס הגלגלים נותר ללא שינוי על 278 ס"מ.

ניסאן ב-10 מיליון שקל: מהדורה מוגבלת ל-GT-R


יחידות התאורה צרות יותר מבדגם הרגיל, כמו גם מכסה מנוע עם "חופת כוח" בולטת. מהצד בולטים פתחי קירור גדולים יותר בעיטור זהב, בעוד הגג הונמך ומציע מבנה קעור (דמוי חופות). ה-GT-R50 מצוידת גם בחישוקי "21 בעיצוב חדש. מאחור מוטיב הזהב בולט במיוחד, לצד שמשה אחורית חדשה וגדולה יותר וכנף מתכווננת ענקית. בתא הנוסעים תמצאו שפע חלקי סיבי פחמן, בעוד אחרים מצופים בעור איטלקי או אלקנטרה.



ה-GT-R50 גם מציעה מכלולים משופרים, חלקם ממכונית המירוץ מבוססת ה-GT-R של ניסאן, ה-GT3. המנוע לדוגמה זוכה למגדשי טורבו גדולים יותר, גל ארכובה ובוכנות מחוזקים ומזרקים חדשים. כל אלו הובילו לעלייה בהספק ל-720 כ"ס (לעומת 565 ב-GT-R רגילה ו-600 כ"ס בניסמו) ובמומנט (כעת 79.5 קג"מ לעומת 66.7 קג"מ בניסמו). נתוני ביצועים לא פורסמו.