אחרי שהציגה את גרסאות ה-M הספורטיביות של ה-X3 ו-X4, ב.מ.וו משיקה ערכות עיצוב חדשות, למי שרוצה להדגיש מעבר לכל ספק שהוא נוהג בגרסה הספורטיבית. הערכות, תחת "M פרפורמנס" (Performance), כוללת פריטי עיצוב בהשראת מותג השיפורים הפופולרי.

ה-X3 M ו-X4 M מקבלים כל אחד טיפול קוסמטי המתאים לאופיו, רכב פנאי "רגיל" ופנאי "קופה" בהתאמה. וכך יש ספויילר שחור-מבריק גדול ל-X3, מסיט רוח צנוע יותר ל-X4, חלקים שונים מסיבי פחמן - למשל הסבכה, פתחי האיוורור ואפילו ספי הדלתות, ומדבקות ענק בצבעי M. הפריטים החדשים זמינים בנפרד או כחבילה.

בתא הנוסעים תמצאו גלגל הגה ספורטיבי עם פס כחול באמצע, ומצופה בעור, אלקנטרה וסיבי פחמן. גם הבורר ניתן להחלפה בבורר מסיבי פחמן, חוסך כמה גרמים וגם מושלם להעברת המסר הספורטיבי. מחירי החלקים השונים לא פורסמו, והם זמינים בקטלוג ב.מ.וו הרשמי שמוצע גם בישראל.

לחובבי M אדוקים: ערכות עיצוב לב.מ.וו X3 M ו-X4M החדשים


ה-X3 M ו-X4 M - הגרסאות הספורטיביות של ה-X3 ו-X4 - מציעים מנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטר, שישה צילינדרים בטור והספק של 480 כ"ס. הם מאיצים מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש (285 עם "חבילת הנהג של M"). למי שכל זה לא מספיק, ניתן להזמין גרסת "קומפטישן" (Competition), שמוסיפה 30 כ"ס וחותכת 0.1 שניות מזמן ההאצה ל-100 קמ"ש.

לחובבי M אדוקים: ערכות עיצוב לב.מ.וו X3 M ו-X4M החדשים


שיווק הגרסאות הספורטיביות צפוי להתחיל בישראל במהלך החודשים הקרובים. ערכות העיצוב החדשות אינן כוללות עדכון ליכולת הדינמית או לביצועים.