חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, מתחילה בשיווק מיצובישי טרייטון המחודש שהושק בתאילנד בסוף 2018. הדגם המקורי הוצג ב-2015 והגרסה החדשה קיבלה מראה אגרסיבי יותר בחזית, הקרוב יותר למגוון הדגמים העדכני של מיצובישי. היצרנית מבטיחה גם שיפור לעידון בזמן הנסיעה תודות לשיפור בקשיחות המבנים ובבידוד הרעשים.
 
השינוי הגדול ביותר הוא כנראה המעבר למנוע טורבו-דיזל חדש. הטרייטון קיבל מנוע 2.2 ליטר שמייצר 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ, לעומת 154 או 181 כ"ס ו-38.8 או 43.8 קג"מ במנוע ה-2.4 ליטר היוצא. המנוע החדש נעזר באוריאה להפחתת זיהום ומשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית חדשה (חמישה בעבר). תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת כעת על 12.7 ק"מ לליטר עם הנעה כפולה ו-13 ק"מ לליטר עם אחורית. כמו בעבר, יש אפשרות להזמין גרסת שישה הילוכים ידנית.
 
בגרסאות 'דקאר' ו'דקאר SE' תמצאו מערכת הנעה כפולה מתקדמת יותר, שיכולה לתפקד כמערכת קבועה לכביש (ניתן גם לבחור בהנעה אחורית).
 
מיצובישי טרייטון מחודש - החל מ-199 אלף שקל
צילום: מיצובישי

ההיצע
מחירי הטרייטון התייקרו בשיעור של בין 4,000 ל-10,000 שקל ויתחילו מ-199 אלף שקל ל'אינווייט' הנעה אחורית ידנית. לזו חישוקי "16 ומערכת שמע מקורית. גרסת הנעה אחורית אוטומטית ברמת גימור 'אינסטייל' עולה 225 אלף שקל. גרסה דומה עם הנעה כפולה המכונה 'איזי סלקט' וברמת גימור 'דזרט', עולה 235 אלף שקל.
 
גרסת 'דקאר' שבשל עיצוב הפגושים ארוכה בשמונה ס"מ, עולה 245 אלף שקל ומצוידת בחבילה המכונה 'סופר סלקט' - כולל בקרת נסיעה במורד, שליטה במאפייני בקרת היציבות ועוד. לדקאר חישוקי "18, שמשות כהות, בקרת אקלים ומערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית ('קונקטד') עם מסך "7 ופיקוד קולי.

מיצובישי טרייטון מחודש - החל מ-199 אלף שקל
צילום: מיצובישי
 
ב'דקאר SE' שעולה 256 אלף שקל תקבלו בנוסף תאורת לד, ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, מפתח חכם, מנופי העברת הילוכים מההגה ובקרת אקלים מפוצלת.
 
גרסאות הבסיס ממשיכות להציע מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית, המתריעה בלבד אך לא מסייעת באופן אקטיבי למניעת תאונה. רמת הגימור 'דקאר' מציעה בלימת חירום אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב מקוריות, ואילו ה'דקאר SE' מוסיפה גם אורות אוטומטיים למניעת סינוור וניטור שטחים מתים מהצד ומאחור.