בדלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, אמנם סיימו לא מזמן את השקת מאזדה 3 ו-CX-30 החדשים, אבל ביבואנית היצרנית היפנית לא מתכוונים לשקוט על השמרים בשנה הקרובה.
 
ממש בימים אלה נוחתת בארץ מתיחת פנים קלה שעברה ה-MX-5, הרודסטר האייקונית של היצרנית. כפי שמאזדה הרגילה אותנו עם מכונית זו, גם הפעם זהו עדכון זעיר והוא כולל אפשרות לגג נפתח בצבע כסף במקום שחור, ריפוד עור אדום במהדורת ה"ספיישל אדישן" וגווני מרכב חדשים. יש גם שלט רחוק בעיצוב חדש ועדכונים קוסמטיים קלילים.
 
לקראת סוף השנה צפויות להגיע לארץ מהדורות "100 שנה" של דגמי מאזדה, שהוצגו כמובן לכבוד חגיגות המאה של היצרנית. מדובר במהדורות מוגבלות בייצור שיוצעו ברוב מבחר הדגמים ויתבססו לרוב על רמות הגימור הגבוהות ביותר.

​מאזדה CX-9 ו-MX-30 בדרך לישראל
צילום: מאזדה
 
מהדורות אלה מאופיינות בשילוב בין גווני אדום, שחור ולבן, כך שלרכב יהיו ריפוד עור ורצפה בצבע אדום, דיפונים בלבן וסביבת נהג שחורה. הצבע החיצוני לבן ותגי "100 שנה" יוצג במקומות שונים, החל ממשענות הראש ועד למרכז החישוק. מהדורות אלה יוצעו בארץ במאזדה 2, 6, ב-CX-3 ,CX-5 ו-CX-30 (למעשה כל הדגמים למעט ה-3).
 
​מאזדה CX-9 ו-MX-30 בדרך לישראל
צילום: מאזדה

החדשות הגדולות 
בתחילת 2021 דלק מוטורס צפויה תחיל סוף סוף בשיווק מאזדה CX-9, רכב פנאי גדול (בסיס גלגלים של 293 ס"מ) עם שבעה מושבים שיגיע אלינו מארה"ב בתקינה אמריקנית.
 
כבר שנים שהיבואנית עושה מאמצים להביא לארץ את הרכב, שהוצג בסוף 2015 ולא משווק באירופה. הוא יגיע אלינו בגרסת ה-2.5 ליטר טורבו (סקאייאקטיב G), עם 250 כ"ס. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית המוכרת.  

​מאזדה CX-9 ו-MX-30 בדרך לישראל
צילום: מאזדה
 
השקת ה-CX-9 פותחת את האפשרות שגם מאזדה 3 תגיע לארץ עם מנוע 2.5 ליטר.
 
ברבעון השני של 2021 אנחנו עשויים לראות כאן את ה-MX-30, רכב חשמלי ראשון של מאזדה בישראל. הכוונה לפחות כרגע היא לפתוח בשיווק הגרסה שלא כוללת מאריך טווח (מנוע בנזין רוטורי). זו הגרסה שהוצגה באירופה ושיווקה ביבשת יחל בסוף השנה הזו.
 
​מאזדה CX-9 ו-MX-30 בדרך לישראל
צילום: מאזדה

ובינתיים מבצעים  
ובינתיים בדלק מוטורס מרימים הילוך גם בתחום המכירות, כאשר במסגרת מבצע יוצעו על כל גרסאות ה-CX-30 הטבת טרייד-אין במחיר מחירון. רוכשי CX-3 יזכו להנחה של 5,000 שקל והטבות יינתנו גם לרוכשי CX-5.