מותג טויוטה בישראל פתח היטב את 2020, ולמרות ההאטה הקיצונית במסירות בגלל משבר הקורונה, ממשיך לקדם את תוכניותיו להשקת דגמים חדשים ומחודשים. פעילות זאת תמצא ביטוי במחצית השנייה של השנה הזו ובמהלך 2021.  
 
יבואנית טויוטה תחל בשיווק הדור הרביעי של הסופרמיני טויוטה יאריס, שהושק ב-2019, 21 שנים לאחר הצגת הדגם לראשונה ותשע שנים לאחר הדור הקודם. היאריס החדשה מבוססת על פלטפורמה TNGA בגרסת  GA-Bהקטנה שלה, וזו תשווק כאן הן בגרסת בנזין והן עם הנעת כלאיים.
 
לקראת סוף השנה תחל טויוטה ישראל לשווק את טויוטה היילקס המחודש שהוצג ממש עתה, וזה כולל מנוע חדש, כיול מחודש למכלולים הדינמיים, שיפורים באיכות הנסיעה וגם בהיצע האבזור, וגם רמת גימור חדשה, "אינבינסיבל" (Invincible, "בלתי מנוצח") הנועדה לקרב את הטנדר לרכבי פנאי. 
 
טויוטה היילנדר בדרך לישראל - והרבה חידושים
צילום: טויוטה

באותה תקופה יחל שיווקה של הגרסה ההיברידית-נטענת החדשה של טויוטה ראב4 שהוצגה בנובמבר 2019. לגרסה זאת הספק משולב של 306 כ"ס, האצה של 6.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, טווח חשמלי של 60 ק"מ ורמת אבזור עשירה ביותר.
 
לקראת הרבע האחרון של השנה, תוצע גם המסחרית הקלה, טויוטה פרואייס סיטי – למעשה, סיטרואן ברלינגו המיוצרת על-ידי קבוצתPSA . התכנית המקורית הייתה לשווק את המסחרית הזו באמצע השנה, אבל משבר הקורונה גרם לעיכוב בלוח הזמנים.
 
בשנה הבאה
יבואנית טויוטה לישראל תחל לשווק את טויוטה היילנדר, דגם הפנאי בגודל בינוני (D-SUV), השותף לאותה רצפה המשרתת את הקאמרי. דגם זה נמכר עד כה בארה"ב (כ-2.5 מיליון יחידות מאז השקתו ב-2000), והגיע לישראל במסגרת יבוא מקביל ויבוא אישי. ההיילנדר זכה לתקינה אירופאית, ויגיע לכאן ביבוא סדיר מארה"ב, שם הוא מיוצר. הדור הרביעי הוצג באפריל 2019, והוא מבוסס על גרסת GA-K של הפלטפורמה TNGA.

טויוטה היילנדר בדרך לישראל - והרבה חידושים
צילום: טויוטה
 
ההיילנדר ישווק כאן עם הגרסה ההיברידית שהוצגה בתחילת 2020, הזהה לזו המשרתת את ראב4 – מנוע אטמוספרי 2.5 ליטר, 2 מנועים חשמליים גם להנעה כפולה, והספק משולב של 244 כ"ס. בשלב זה מיועד היילנדר להגיע לכאן בתחילת 2021.
 
מאוחר יותר יגיע לכאן רכב הפנאי הקטן (B-SUV), היאריס קרוס שנחשף לאחרונה.

טויוטה היילנדר בדרך לישראל - והרבה חידושים
צילום: טויוטה