יגואר-לנד רובר ישראל תשיק ב-2021 חצי תריסר דגמים מחודשים וגרסאות נטענות. שיפור זה במערך הדגמים שהיא משווקת אמור לסייע לה להגדיל את המכירות שלה באופן משמעותי. דברים אלה נאמרו על-ידי ראשי היבואנית עם ההשקה של ריינג' רובר איווק ולנד רובר דיסקברי ספורט בגרסתם ההיברידית-נטענת.
 
גלית עייני, מנכ"לית יגואר-לנד רובר ישראל, ציינה כי ב-2020, למרות האתגר הגדול שהציב משבר הקורונה, נמכרו בעשרת החודשים הראשונים של 2020 כ-650 יחידות של שני המותגים, גידול של 15% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
 
על בסיס הגידול הזה במכירות ועם שלל החידושים במהלך 2021, ביגואר-לנד רובר מכוונים לעבור את רף האלף כלים בשנה תוך שלוש שנים, וייתכן שהדבר יקרה הרבה קודם.

יגואר-לנד רובר: 2021 במגמת גידול
צילום: לנד רובר
 
החידושים של 2021
בין דגמי לנד רובר, כבר ברבעון הראשון של 2021 יגיע לכאן ריינג' רובר ולאר המחודש, ומעט לאחר מכן הגרסה ההיברידית-נטענת שלו. גרסה זו מצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר וההספק המשולב שלה הוא 404 כ"ס; זו אותה יחידה המשרתת את ריינג' רובר ואת ריינג' רובר ספורט בגרסה זו.
 
באותה תקופה יחל שיווקם של הדיפנדר הקצר ושל דיסקברי המחודש. ברבעון השני יגיע לכאן דיפנדר היברידי-נטען, גם הוא עם אותה חטיבת כוח. 
 
בתחילת השנה יגיע לכאן יגואר F-פייס המחודש, גם הוא יוצע במהדורה היברידית-נטענת עם אותו מערך המשרת את הדגמים הגדולים של לנד רובר. במחצית הראשונה של 2021 יחל שיווקו של E-פייס מעודכן, וגם הוא יוצע בגרסה היברידית-נטענת למבחר, כאן עם אותה יחידה המשרתת את איווק, עם מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר והספק משולב של 309 כ"ס.

יגואר-לנד רובר: 2021 במגמת גידול
צילום: יגואר
 
להיצע ההיברידי-נטען תצטרף גם גרסה מחודשת של XE, שתוצע גם היא בגרסה כזו. דגם הפנאי החשמלי I-פייס ישווק כאן לאחר עדכון קל במערך הטעינה וציודו במולטימדיה החדשה של מותגי יגואר-לנד רובר.

יגואר-לנד רובר: 2021 במגמת גידול
צילום: יגואר
יגואר-לנד רובר: 2021 במגמת גידול
צילום: יגואר