רכב השטח-פאר ריינג' רובר יוצע בגרסאות היברידיות בלבד החל משנת הדגם 2024 - הגרסאות ההיברידיות-נטענות שודרגו, בעוד שיחידות ה-V8 זכו לסיוע היברידי מתון 48V.

מנוע חשמלי חדש בהספק של 218 כ"ס מגביר את הספק גרסת ה-P440e היוצאת מ-440 כ"ס ל-460 כ"ס, בעוד שוורסיית ה-P510e טיפסה מ-510 כ"ס ל-550 כ"ס. בהתאם, שונו שמות הגרסאות כדי לשקף את נתוני ההספק החדשים, והן יקראו מעתה P460e ו-P550e בהתאמה.

בזכות ההספק המוגבר, ה-P550e מזנק עתה ל-96 קמ"ש תוך 4.8 שניות, לעומת 5.2 שניות ב-P510e המוחלף. הדגם המעודכן גם מגדיל את הטווח החשמלי הרשמי ל-120 ק"מ - עלייה של 8 ק"מ ביחס לעבר. באופן מעניין, היצרנית מודה שנתוני ה-WLTP אינם משקפים את המציאות, וטוענת שהטווח האמיתי יהיה קרוב יותר ל-95 ק"מ.

יחידת הכוח המעודכנת הזו תוצע לראשונה גם בריינג' רובר SV עם בסיס הגלגלים הארוך, שעד כה לא שודך ליחידה היברידית-נטענת כלל.

ריינג' רובר טעינה
צילום: לנד רובר

גרסת העל המעודכנת זכתה לסימול P615, ומוסיפה למנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.4 ליטר סיוע חשמלי. ההספק, ניחשתם נכונה, טיפס ל-615 כ"ס, ולמרות הבדל של 85 כ"ס, נתוני פליטת המזהמים וצריכת הדלק כמעט זהים לאלו של גרסת P530 הקודמת.

אותה גרסת V8 חלשה יותר, P530, זכתה מצידה לטיפול היברידי-מתון, והקטינה את צריכת הדלק הרשמית שלה מ-8.7 ק"מ לליטר ל-8.95 (בדגם עם בסיס הגלגלים הקצר). תודו שרק בגלל זה אתם רוצים עכשיו אחת כזו בחניה.

בתא הנוסעים, כל דגמי 2024 מקבלים את מערכת המולטימדיה המעודכנת של היצרנית Pivi Pro עם מסך בגודל 13.1 אינץ', שלטענת ריינג' רובר מבצעת 80% מהפונקציות תוך שתי הקשות ממסך הבית.

ריינג' רובר סביבת נהג
צילום: לנד רובר

מערכת Country Road Assist חדשה נוספה כדי לאפשר שימוש בבקרת שיוט אדפטיבית בכבישים משניים מפותלים, תוך התאמה אוטומטית של מהירות הנסיעה בהתאם לפניות ולשינויים במגבלת המהירות.

יכולות דומות נוספו למערכת השטח Terrain Response, המאפשרת לנהגים לבחור אחת מארבע מהירויות זחילה בשטח טכני.

לנד רובר עדכנה גם את טכנולוגיית מניעת זוויות הגלגול החשמלית, שמפעילה כעת מומנט גדול יותר על כל ציר כדי לשמור את המרכב שטוח גם בעומס גבוה.
 
לקוחות סופר אמידים זוכים עתה ליותר אפשרויות קסטומיזציה בשירות SV Bespoke. אפשרויות ההתאמה האישית כוללות שכפול כל צבע חיצוני שתבחרו (אם, נניח, תרצו שהגוון החיצוני יהיה זהה בדיוק לצבע תיק השאנל שלכם), וישנם 391 שילובי צבעים וחומרים בתא הנוסעים מהם ניתן לבחור. אם המזומן ממש עושה לכם חור בכיס, תוכלו אפילו לקבל תגים חיצוניים מצופים בזהב 24 קראט.

ריינג' רובר
צילום: לנד רובר