אופל ישראל, עם רוח גבית של אירו מוחלש וחידושים מרובים בדגמים ובגרסאות, מתכוונת להסתער על שוק הרכב הישראלי באופן אגרסיבי יותר ממה שעשתה עד עכשיו.
שלושה דגמים קטנים וחדשים תשווק אופל ישראל השנה. היבואנית תשיק דגם חדש לסופרמיני עם מספר גרסאות, תציג מיני חדש לגמרי ותקנח בגרסאות פנאי וביצועים למיני. בנוסף, יוצעו גרסאות נוספות לדגמים הגדולים יותר ויורחב היצע המסחריות, כולל דגם חדש עבור אופל ישראל.
אופל ישראל הולכת בגדול על קטנות
צילום: מנהל
הקורסה החדשה תגיע בחודש אפריל עם מנוע 1.4 ל' ותיבה אוטומטית
סופרמיני תחילה
אופל קורסה, הסופרמיני של היצרנית, שדגם חדש שלה הושק בחו"ל לא מזמן, תשווק בישראל בחודש אפריל. הגרסה החשובה היא ה-1.4 האוטומטית; בדגם חדש זה המשמעות היא הספק שירד ל-90 כ"ס (מ-100), אך תיבה אוטומטית שמספר ההילוכים שלה עלה ל-6 (מ-4). התוצאה: האצה ל-100 קמ"ש ב-13.9 שניות, 170 קמ"ש וצריכת דלק משופרת: 17 ק"מ לליטר (מול 16.3 ק"מ לליטר).
בנוסף לחמש דלתות/אוטומטית הנ"ל תוצע קורסה עם מרכב שלוש דלתות וגם עם תיבה ידנית. לקראת סוף השנה תגיע לכאן גם גרסת OPC החדשה (בתמונה הראשית). עם מנוע 1.6 ליטר טורבו ו-207 כ"ס מאיצה הביצועיסטית של המשפחה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות ומגיעה ל-230 קמ"ש.
אופל ישראל הולכת בגדול על קטנות
צילום: מנהל
אופל קארל תגיע במחצית השנייה של 2015
גם המיני במתחדשים
במחצית השנייה של 2015 צפויה אופל ישראל להסתער גם על תחום המיני – שם יש לה כבר נציגות בדמות אדם – עם קארל החדשה. דגם זה יוצע תחילה במהדורה ידנית עם מנוע 1.0 ליטר, אבל היבואן מקווה שבהמשך תהיה גם גרסה רובוטית.

בנוסף לשני הדגמים החדשים, תעבה אופל בישראל את היצע הגרסאות של אופל אדם, שזכתה זה עתה לתיבה רובוטית. ברבעון הרביעי של 2015 תגיע לכאן גרסת רוקס המוגבהת, שתוצע עם גג נפתח. אליה תצטרף S הספורטיבית: 1.4 ליטר מוגדש, 150 כ"ס, 8.5 שניות ל-100 קמ"ש, ו-210 קמ"ש מרביים.
אופל ישראל הולכת בגדול על קטנות
צילום: מנהל
גם אדם 'רוקס' המוגבהת וה-S הספורטיבית צפויות להגיע

תלך גם בגדולות
מבין הדגמים הגדולים יותר של אופל, תרחיב היבואנית את היצע גרסאות הביצועים שלהן (רמה אחת פחות מ-OPC). אופל אסטרה המשפחתית תגיע לכאן בגרסת GTC הנאה, וזו מצוידת במנוע 1.6 ליטר חדש ותיבה אוטומטית, לטובת 9.2 שניות ל-100 קמ"ש ו-212 קמ"ש בסוף הישורת.

מעוררת יותר היא גרסת 2.0 ליטר המוגדשת של המשפחתית הגדולה, אופל איניסגיניה. גרסה זו, שתוצע עם הנעה קדמית או כפולה, מנפקת 250 כ"ס, מאיצה ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות ומגיעה ל-250 קמ"ש.
אופל ישראל הולכת בגדול על קטנות
צילום: מנהל
ה-GTC תקבל את מנוע ה-1.6 ל' טורבו החדש

אופל תחזק גם את הצד המסחרי שלה. שלמה תייבא גרסת 1.6 דיזל לויוארו (הזהה לרנו טראפיק), המסחרית הבינונית של המותג. צעד משמעותי יותר הוא תחילת שיווקה של מובאנו, המסחרית הגדולה (מ-2.8 טון), עם מנוע 2.3 ליטר (דגם זהה לרנו מאסטר).

אסי שמלצר מנכ"ל אופל ישראל הכריז שאופל תוריד השנה את הכפפות. "אנחנו מתכוונים להיכנס לשוק הרכב באופן יותר אגרסיבי ולנצל את שער המטבע".
אופל ישראל הולכת בגדול על קטנות
צילום: מנהל