מאז הצגתו של ניסאן ג'וק, רכב הפנאי העירוני והמצליח של ניסאן, הרבה יצרניות ראו כי טוב, והחלו עובדות במרץ על מתחרה משלהם בסגמנט החדש והמבטיח (מזומנים כמובן). ביואיק הציגה את האנקור בתערוכת דטרויט בינואר השנה, פרשנות אמריקנית לרכב פנאי קומפקטי. מעט אחריו הציגה את אופל את המתחרה שלה בקטגוריה, אופל מוקה (אחיו של הביואיק אנקור), וסאניונג פתחה את החזית הקוריאנית עם רכב הקונספט, XIV-2, שאמור בגרסת הייצור כמובן, להוות מנוף צמיחה חשוב לעתיד היצרנית הקטנה יחסית.
עכשיו הגיע זמנה של פיג'ו, היצרנית הצרפתייה הוותיקה שנמצאת במצב פיננסי לא פשוט, המושפע ממשבר האשראי האירופי וכלכלתה הלא יציבה. הפתרון או לפחות חלקו, יכול בהחלט להגיע בדמות דגם פנאי שטח קטן וחסכוני שיזרים מזומנים לקופה המדוללת.
'קרוסאובר אורבני' (Urban Crossover), הוא השם שבחרו הצרפתים למכונית הקונספט המוצגת לראשונה בתערוכת בייג'ין, ושמה לה כמטרה את הג'וק של ניסאן. מראה המכונית מבוסס על שפת העיצוב העדכנית של החברה, אשר ראינו לראשונה בפיג'ו 208 החדשה. התוצאה נאה למדי לטעמנו, לפחות על פי התמונות שפורסמו. גריל מחייך ומוכסף משתלב יפה בקווי החזית החדשה, כמו גם פנסי החזית הזוויתיים. מהצד קו עיצובי בולט מתחת לחלונות מעניק למרכב כתפיים חסונות, המשתלבות בצורה נאה עם יחידות התאורה מאחור (שגם אותן ראינו לראשונה ב-208).
פיג'ו אינה מפרסמת פרטים על המכונית החדשה, למעט אורך של 414 ס"מ (חצי ס"מ יותר מהג'וק) ורוחב של 174 ס"מ (1.5 ס"מ פחות).

בפיג'ו מתכננים להציג את ה'קרוסאובר האורבני' לשוק האירופאי בתערוכת פריס הקרובה (ספטמבר), סביר שעד אז נקבל עוד קצת פרטים אודות המכונית החדשה.