GMC אקדיה, האח של שברולט טראוורס וביואיק אנקלייבג'נרל מוטורס משיקה בשיקגו את ה-GMC אקדיה (Acadia) המחודש ל-2013 – "אח" לביואיק אנקלייב ושברולט טראוורס. האקדיה מיוצר מאז סוף 2006 כמחליף מודרני ואופנתי למובילי הנוסעים (7 ו-8 נוסעים) שפרשו לגמלאות כמו ביואיק ראנדבו ושברולט טריילבלייזר.
לקראת שנת המודל 2013 עבר הדגם מתיחת פנים מקיפה שעיקר השוני הוא בעיצוב המעודכן – בעיקר בחזית החדשה. הפנסים הנם עתה פנסי LED, בתי הגלגלים זכו לתפיחות קרביות למראה והחלק האחורי – בכלל זה יחידות הפנס – חודש אף הוא כמעט לחלוטין. דווקא בפנים יש פחות חדשות, אך עדיין עיצוב לוח המחוונים עודכן, מערכת המולטימדיה היא חדשה וכוללת חיבור/התאמה לבלוטות', USB ו-iPod, כאשר הגרסאות המפוארות יותר (דנאלי ו-SLT) זוכות לתוספות ריפודי עור, עץ, אלומיניום ופלסטיק ייחודיות רק להן מבפנים, עוד קצת כרום ואלומיניום מבחוץ, יחד עם פגושים שונים וחישוקים ייחודיים בקוטר 20 אינץ'.
אבזור הבטיחות בדגם החדש כולל בין השאר כרית אוויר קדמית מרכזית (שנועדה למנוע מגע בין הנהג לנוסע שלצידו) והתרעה על כניסה לשטח מת מבחינת שדה הראייה.

בשלב זה ידוע רק על מנוע אחד שיוצע עם האקדיה החדש – V6 בנפח 3.6 ליטר עם 288 כ"ס. זה ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת שישה יחסים (כמו בעבר). GMC אינה מפרסמת את נתוני הביצועים של הקרוסאובר הגדול, אלא מסתפקת בציון העובדה כי הוא יכול לגרור עד 2,268 ק"ג וכי הוא יוצע עם הנעה קדמית, או הנעה כפולה (בתוספת תשלום).
GMC אקדיה – האח של הטראוורס מתעדכן (וידאו)
צילום: מנהל
בארה"ב מתומחר האקדיה בפחות מאחיו לפלטפורמה ולרעיון מבית ביואיק ושברולט. מחיר האקדיה המחודש טרם פורסם כשתחילת השיווק מתוכנן לקראת סוף שנה זו.