הקונספט אתרה (Etherea)הספקית לתעשיית הרכב האוסטרית-קנדית מאגנה-שטאייר הודיעה כי תפתח ותרכיב במפעליה יוקרתית קומפקטית עבור אינפיניטי. ה"קטנה" של חברת הבת של ניסאן תתבסס על מרצדס A-קלאס ותהיה כרטיס הכניסה למותג היוקרתי. על כך מדוח עיתון תעשיית הרכב המקצועי Automotive News Europe ומסתבר שגם שם הופתעו, שכן על-פי הדיווח כבר בשבועות הקרובים אמורה ההצעה של מאגנה-שטאייר להיות מוכנה כאשר הייצור אמור להתחיל בתחילת 2014. מדובר קרוב לוודאי במידע נוסף אודות הקונספט אתרה (Etherea, שהוצג בתערוכת ז'נבה השנה) שבאמצעותו כבר סימנה אינפיניטי מטרות, אם כי עד כה לא פורסמו פרטים מלאים או הצהרת כוונות מפורטת אודות היוקרתית-קומפקטית המתוכננת.

העסקה הגדולה היא למעשה בין ניסאן למרצדס, כאשר מאגנה-שטאייר גוזרת אף היא קופון וכולם מרוצים: ניסאן תחסוך הוצאות עתק הכרוכות בפיתוח מכונית חדשה, מרצדס תקבל עמלה על כל אינפיניטי קומפקטית-יוקרתית שתיוצר על בסיס ה-A-קלאס וכמובן מאגנה-שטאייר שתרוויח כקבלן מבצע מהעסקה. התוכנית היא לייצר בשנה בין 50-60,000 מכוניות בגראץ שבאוסטריה עבור השוק העולמי, שתצוידנה במנוע 4 ו-6 צילינדרים, מוזני סולר או בנזין מתוצרת ...מרצדס.

אינפיניטי תכוון עם הקומפקטית-יוקרתית העתידית שלה בעיקר אל מתחרות כמו לקסוס CT200h, ב.מ.וו סדרה 1, אודי A3 וכיו"ב. ניתן לשער שעד להשקת הגרסה המוכנה לייצור עוד נראה רכב תצוגה או שניים רלוונטיים.