שברולט קפטיבה ספורטזמן קצר אחרי שהשיקו בישראל את שברולט קפטיבה המחודש, בחברת UMI, יבואנית שברולט, נערכים להרחבת היצע השטח של המותג. ב-UMI מתכוונים להוסיף לקפטיבה המוכר אח מוזל שיענה לשם קפטיבה ספורט.

גרסה זו, שמכוונת בכלל לשוק הדרום-אמריקני ושווקה בעבר תחת מותג סאטורן המנוח, משווקת באירופה תחת השם אופל אנטרה. בשינויים מסוימים היא משווקת כיום גם כשברולט אקווינוקס בארה"ב. למרות השוני בעיצוב לעומת הקפטיבה ה"ישראלית", הספורט מבוססת על אותה פלטפורמה אך תציע רק חמישה מושבים ורמת גימור נמוכה יותר.

הבשורה החשובה היא ששינויים אלה יאפשרו להציע אותה במחיר תחרותי יותר, ככל הנראה מתחת לרף ה-200,000 שקל. עם גרסה זו בשברולט מתכננים לתת מענה מסוים לרכבי הפנאי הקטנים יותר כמו יונדאי ix35 וניסאן קשקאי, שזוכים לפופולאריות רבה בארץ. מהלך זה יזכיר את הצעד שביצעה גם מיצובישי עם האאוטלנדר.

הקפטיבה ספורט נראית מעט שונה מבחינת עיצוב חיצוני, אך מתבססת כאמור על הדגם המוכר ותצויד במנוע ה-2.4 ליטר החדש. יש להניח שכמו באמריקה, הגרסה החדשה תוצע עם הנעה קדמית כדי ליצור פער מחיר משמעותי לעומת הקפטיבה המוכרת. ואולם בארה"ב מוצעת המכונית הזו גם בגרסת הנעה כפולה. כך או כך, הקפטיבה ספורט אמורה לנחות כאן בסוף 2011 או בתחילת 2012.