יגואר B 99 מבית ברטונה
יגואר וברטונה (Bertone) יציגו בתערוכת ז'נבה הקרובה את ה-B 99, מכונית תצוגה חדשה המספקת הצצה לעתיד המותג הבריטי. ה-B 99 (על שם 99 שנים לסדנת העיצוב האיטלקית), מציגה ממדים קומפקטיים יחסית לרכב יוקרה, עם אורך של 450 ס"מ וגובה של 135 ס"מ. ממד הרוחב, 195 ס"מ, צפוי להיות קטן יותר במכונית הסדרתית.
כפי שסיפרנו בעבר, יגואר מתכננת לחזור לפלח המשפחתיות היוקרתיות, שם התחרתה בב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C קלאס עם ה-X-טייפ הכושלת. אז הבסיס היה פורד מונדיאו הקודמת, הפעם היגואר הקטנה תצטייד בפלטפורמת הנעה אחורית חדשה, או יתכן אף בגרסה מוקטנת של פלטפורמת ה-XF.
ל-B 99 מבנה ארבע דלתות לא שגרתי בימינו, עם דלתות אחוריות הנפתחות הפוך וללא קורה מרכזית בין הדלתות. סידור זה, שנמצא כיום במכוניות בודדות (מאזדה RX8, מיני קלאבמן, אופל מריבה ורולס רויס פאנטום וגוסט), היה פופולרי פעם בתעשיית הרכב כולה. אלא שעם השנים הוחלף לדלתות הנפתחות נגד כיוון הנסיעה, סידור בטיחותי יותר המונע היפתחות דלת בזמן תנועה.
ברטונה ויגואר לא מפרסמות פרטים מלאים על המכונית החדשה, וכמו כן לא ידוע מתי בדיוק תגיע לייצור. עם זאת, ביגואר רמזו בעבר כי מכונית כזו רחוקה עוד כשלוש שנים מייצור סדרתי. עד אז, ניתן לצפות ללא מעט שינויים בדרך לתחרות עם הגרמנים.