זה לקח קצת זמן אבל גם פיאט מציגה דור חדש למסחרית הקומפקטית שלה, הדובלו. מעניין לציין שבניגוד לפיורינו שהוא פיתוח משותף עם קונצרן PSA הדובלו החדש הוא פיתוח עצמאי של פיאט לא מתבסס על הברלינגו שהוצג לפני כשנתיים. כפי שקרה עם הברלינגו והקנגו החדשים גם בפיאט מנסים לפזול עם הדובלו לכיוון הפנאי. עיצובו של הדובלו החדש מנסה להראות יותר כרכב פנאי עם קו החלונות העולה והחזית בעלת כנפיים התפוחות אבל בסך הכל התוצאה לטעמנו די כעורה, וזה לא שהדובלו היוצא היה כזה יפה. מכוער או לא, כמעט מליון יחידות נמכרו מהדובלו היוצא בין היתר בזכות היותו נפוץ בשווקים המתפתחים בהם לפיאט יש נוכחות חזקה כמו דרום אמריקה ומזרח אירופה.נתוני מידות מלאים לא פורסמו מלבד נתון בסיס הגלגלים שצמח בלא פחות מ-18 ס"מ. עם נתון של 275.5 ס"מ הוא הנדיב בקבוצתו בממד זה מה שיאפשר לו להציע מרווח ראוי עבור שבעת הנוסעים כולל הנהג ותא מטען בנפח 790 ליטר.

הדובלו החדש מאפשר בחירה בין מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר המספק 95 כ"ס לבין מנוע המולטיג'ט המוכר בהספקים של 90, 105 ו-135 כ"ס כאשר בשלב מאוחר יותר תוצע גם אופציה ירוקה של מנוע הפועל גם על בנזין וגם על גז מתאן. הבשורה המעניינת של הדובלו עבורנו הייתה יכולה להיות שידוכה של התיבה הרובוטית למנועי הדיזל נוסף בעתיד אך לאור המס הירוק שהופך את גרסאות הדיזל ללא רלוונטיות כנראה שנצטרך להסתפק בגרסת הבנזין, כפי שקורה עם הפיורינו, אחיו הקטן של הדובלו, וכפי שקורה עם הקנגו החדש של רנו ששיווקו החל בימים אלו.
הדובלו מחדש גם באגף הבטיחות כאשר יציע בנוסף למערכת ה-ABS וה-EBD גם מערכת בקרת יציבות ומערכת סיוע לזינוק בעליה.

בנוסף לדובלו הרגיל תוצע גם קרגו שבהתאם ליעודו יהיה ספרטני יותר ויוצע בכמה תצורות מרכב, כולל תצורת קומבי לחמישה שנוסעים, וכושר העמסה שיכול להגיע עד לטון שלם.