בתמונה: מירה אלטמן, מנכ"ל מרכז הקונגרסים הבינ"ל-בנייני האומה ומנכ"ל בטר פלייס, אלוף (במיל) משה קפלינסקי, על רקע עמדת הטעינה בחתימת ההסכם בבנייני האומהבטר פלייס מרשתת את בנייני האומה בירושלים. הנהלת בנייני האומה חתמה על הסכם עם בטר פלייס לפריסת תשתית טעינה לכלי רכב חשמליים. בכך יהפוך חניון בנייני האומה לחניון החשמלי הראשון בירושלים. על פי ההסכם, כבר בשבועות הקרובים יותקנו 16 נקודות טעינה בחניון העילי כאשר המטרה היא להפוך את כל החניון – על 930 מקומות החניה שבו המתפרסים על כ-6 דונם – לחשמלי.

בנייני האומה, מצטרפים לחניונים מובילים אשר כבר חתמו על הסכמים עם בטר פלייס להפיכת חניוניהם לחשמליים, כדוגמת חניון רידינג, חניוני רשת קניוני ישראל, חניוני אחוזת חוף וחניונים נוספים. פריסת רשת חשמלית בחניונים ציבוריים היא חלק מהתוכנית של בטר פלייס להקים כ-500,000 עמדות טעינה ברחבי הארץ. כל עמדה כזו מיועדת להטענת שתי מכוניות באמצעות כבל-מחבר מיוחד אותו פיתחו אנשי המיזם (הוא עוד צריך לעבור אישורים של ועדות תקני בטיחות בין לאומיים). אגב, בטר פלייס מגדירה את עמדות הטעינה כעמדות "חכמות" המזרימות חשמל רק אחרי חיבור נכון של הכבל לרכב ובקשה של בעל הרכב למילוי המצברים. וגם אז, ביכולתו של המוקד המרכזי של בטר פלייס, לווסת את הטעינה בהתאם לביקוש והיצע של החשמל ומידת הנחיצות של בעל הרכב.

המכוניות החשמליות הראשונות של בטר פלייס יגיעו באמצע 2010. מדובר באבות טיפוס חשמליות של הרנו פלואנס (מחליפת המגאן סדאן) שיבנו בצרפת. במהלך 2010 יצטרפו לאבות הטיפוס בישראל כמה מאות מכוניות חשמליות נוספות לניסוי. בחצי השני של 2011 יחל השיווק של המכוניות כאשר אז לדברי שי אגסי, מייסד ומנכ"ל בטר פלייס, כבר תהיינה פרושות בארץ בין 70-100 תחנות החלפה ואלפי נקודות טעינה.
אגב, בעוד גרסאות הדיזל והבנזין של הפלואנס ייובאו ע"י קרסו, יבואנית רנו, הגרסאות החשמליות של הפלואנס ייובאו ע"י בטר פלייס. ובכך הפכה בטר פלייס גם ליבואנית רכב.