בתערוכת ג'נבה אשר תערך בתחילת מרץ (5 עד ה-15 לחודש) תציג בנטלי את מכונית הקצה החדשה שלה מבחינת כוח ומהירות. ללא פרסום שם הדגם או כל פרטי טכני מרמז אחר, שוחררו על ידי בנטלי בינתיים רק תמונת חזית בודדה של המכונית המסקרנת וסרטון וידאו קצר על הרכב. החברה מתייחסת למכונית כ-The Extreme Bentley בפרסומיה הרשמיים, ותו לא.
פרט בולט בתמונה הנה הדימיון של חזית הרכב לזו של הקונטיננטל GT ספיד, אשר החזיקה בכתר הסדרתית המהירה ביותר של בנטלי עד כה עם 610 כוח סוס (אשר שימש גם את הלימוזינה ה"סדרתית" המהירה בעולם, ה-Flying Spur). לא מן הנמנע שמדובר על משהו המבוסס על הקופה החזקה.
מסרטון הוידאו ניתן ללמוד שלב הרכב הנו מנוע ה-V12 של החברה ושצדודית ה-GT המזוהה עם בנטלי נשתמרה.

ברוח התקופה ובשל מחוייבות ירוקה של הנהלת החברה, המכונית תוכל לנוע על דלק ממקורות מתחדשים, הביו-דלק (דלק אשר מקורו בחקלאות ולא ממעמקי האדמה). תכונה נוספת של הביו-דלק הנה היכולת להפיק הספק גבוה יחסית לשימוש בדלק רגיל, נתון מהותי במכונית האמורה להיות חזקה מאד. בנטלי אינם הראשונים עם רעיון לשימוש בדלק זה במכונית סופר חזקה. קוניגסאג השבדית כבר הציעה גרסת ייצור מוגבל בת 20 עותקים של רכב-העל שלה, ה-CCX, מונע ביו-דלק.

בנטלי טרם הכריזה על שם הרכב החדש כמו גם האם יהווה משפחת דגמים חדשה או רק גרסת קצה של ה-GT ספיד (או שישאר כמתאבן מוצג ותו לא...). פרטים נוספים בתחילת מרץ.