שינויים גדולים עברו על סמל"ת בתקופה האחרונה, עם קניית פעילות סובארו וקליטת מותגי החטיבה האמריקאית של FCA (קרייזלר, ג'יפ, דודג' וראם) והפרידה מהפעילות בתחום השטח (ארקטיק קאט ואופנועי השטח).
לאור זאת היה צפוי כי יבוצע שינוי במבנה הארגוני בחברה, והוא אכן מגיע. באופן שמזכיר את החלוקה בכלמוביל, פעילות קבוצת סמל"ת בתחום הרכב תפוצל לשלוש חטיבות בהתאם לסוג הלקוחות: פרטי, עסקי ופרימיום. חטיבת רכב פרטי תכלול בתוכה את מכוניות פיאט וסובארו, חטיבת היוקרה תכלול את אלפא רומיאו, ג'יפ ואבארט, וכן קרייזלר ודודג' לכשישובו ארצה. החטיבה העסקית תכלול את הכלים הכבדים והמסחריות של המותגים איווקו, פיאט וראם.
שינויים בסמל
צילום: מנהל
אסף אבישר
מנכ"ל חטיבת הרכב הפרטי יהיה אסף אבישר, סמנכ"ל חטיבת סובארו עד כה, ואילו יוני אבי-טוב ימשיך בתפקידו אך כעת יוגדר כמנכ"ל החטיבה העסקית.
שינויים בסמל
צילום: מנהל
יוני אבי-טוב
עומר לוי, משנה למנכ"ל קבוצת סמל"ת, ימלא באופן זמני את תפקיד מנכ"ל חטיבת הפרימיום עד שימונה לה ראש חדש. כדאי לציין שרק לפני ימים ספורים הודיע ניר בן שלמה, סמנכ"ל חטיבת הרכב FCA (פיאט קרייזלר) בסמל"ת על פרישתו מהתפקיד.
בנוסף על השינוי במבנה ובתפקידים הנובע ממנו, הכריזה סמל"ת גם על מינוי שלי שפילמן-יערי לסמנכ"לית השיווק החדשה של הקבוצה. שפילמן-יערי שימשה כמשנה למנכ"ל ושותפה במשרד הפרסום LEAD.

שינויים בסמל
צילום: מנהל
שלי שפילמן-יערי