חודש אחרי שהציגה אותו בהופעת בכורה בסין, קאדילק מציגה את ה-XT5 המחודש בארה"ב, משם יגיע גם לישראל. העדכונים למפרט האמריקני צפויים להיות גם אלו שיוצעו אצלנו משנה הבאה, אם כי המפרט הישראלי הסופי עדיין לא פורסם. שיווק קאדילק XT5 המחודש יחל בארה"ב בסתיו, ואלינו יגיע "במהלך 2020", כך נמסר מחברת UMI, יבואנית המותג.

מתיחת הפנים מביאה עדכון קלים יחסית לעיצוב החיצוני, כולל סבכה קדמית חדשה ובולטת יותר, עדכון לפגושים וחישוקי "18 או "20 בעיצוב חדש. כבעבר, ה-XT5 יוצע בשלוש רמות גימור עיקריות - "לקשרי" (Luxury), "פרימיום לקשרי" (Premium) ו"ספורט". זו האחרונה מובדלת לא רק בעיצוב, אלא גם בכיול המתלים, היגוי ושינויים נוספים.

ה-XT5 יציע מעתה תאורת לד תקנית עם אורות גבוהים (דרך) אוטומטיים למניעת סינוור תנועה המגיעה ממול. קאדילק גם מבטיחה ממשק משתמש משופר בתא הנוסעים, חוגת תפעול המצטרפת למסך המגע ולמתגים הרגילים, חיבור טלפון באמצעות קישור NFC, טעינה אלחוטית משודרגת, חיבור USB מסוג C (המאפשר טעינה מהירה יותר) ותצוגה משופרת למחוונים ולמצלמות - כולל תצוגת 360 מעלות של הנעשה סביב הרכב.

קאדילק XT5 מחודש נחשף במפרט שבדרך לישראל
קאדילק XT5 פרימיום לקשרי

אבזור הבטיחות שודרג אף הוא, כולל התרעה מפני פגיעה בהולך רגל בנסיעה לאחור ומערכת ראיית לילה. קאדילק גם תציע שילובי גוונים חדשים בתא הנוסעים, קונסולה משודרגת עם יותר מקום לאחסון חפצים, מושבים קדמיים מחוממים בכל רמות הגימור, קיפול נוח יותר של הספסל האחורי (60:40) ובידוד רעשים משודרג.

קאדילק XT5 מחודש נחשף במפרט שבדרך לישראל
קאדילק XT5 ספורט

וגם - טורבו
חידוש משמעותי למפרט נמצא מתחת למכסה המנוע, שם רמות הגימור לקשרי ופרימיום יצוידו במנוע טורבו-בנזין חדש. יחידת הכוח בנפח 2.0 ליטר, ארבעה צילינדרים, מציעה 237 כ"ס ו-35.7 קג"מ ותיבת תשעה הילוכים אוטומטית.

קאדילק XT5 מחודש נחשף במפרט שבדרך לישראל


מנוע ה-V6 בנזין המוצע כיום בישראל (3.6 ליטר, 310 כ"ס ו-37.4 קג"מ), מקבל גם הוא תיבת תשעה הילוכים אוטומטית (שמונה כיום) ויוצע בתוספת תשלום בגרסת הפרימיום. דגם הספורט יצויד ב-V6 בלבד. קאדילק לא מפרסמת נתוני ביצועים או תצרוכת דלק בשלב זה.

בישראל ה-XT5 מוצע כיום ברמות הגימור לקשרי (עם הנעה קדמית) ופרימיום (כפולה), שתיהן עם מנוע ה-V6. ניתן להעריך כי מתיחת הפנים תביא איתה את מנוע ה-2.0 ליטר גם לישראל, אם כי עדיין לא ידוע אם רק בלקשרי או שגם בפרימיום.

קאדילק XT5 מחודש נחשף במפרט שבדרך לישראל


עוד פרטים על המפרט הישראלי צפויים להתפרסם בשנה הבאה. מחברת UMI נמסר כי השיווק יחל במהלך 2020, אך עדיין לא ידוע בדיוק מתי.