יצרנית הרכב הגדולה באירופה, פולקסווגן, חשפה תמונה ראשונה של המכונית המצליחה ביותר שלה מבחינת מכירות - הגולף המשפחתית. דור שמיני של המכונית יוצג בסתיו הקרוב, לאחר שההשקה המתוכננת נדחתה מתערוכת פרנקפורט בספטמבר הקרוב, כדי לשמור את אור הזרקורים לחשיפת ה-ID.3 החשמלית.

רגע לפני ההשקה, פולקסווגן גולף החדשה נחשפת בתמונה רשמית ראשונה, עדיין תחת הסוואה - אך כזו שכבר מאפשרת להתרשם מהעיצוב הכללי. וכן, כבר עתה ברור ששוב לא מדובר במהפכה, וכי פולקסווגן הלכה על בטוח עם עיצוב שיזוהה מיד כ"גולף".

לתמונה הבודדת לא התלוו פרטים טכניים כלשהם. צפו עם זאת לגרסאות בנזין, דיזל, כלאיים (בנזין-חשמל) וגם לגרסה חשמלית מלאה, ממש כמו בגולף היוצאת. זו משווקת כיום בישראל בשתי גרסאות "רגילות" - 1.0 ליטר עם 115 כ"ס (החל מ-132 אלף שקל) ו-1.5 ליטר עם 150 כ"ס (מ-146 אלף שקל). לצידן מוצעת גם ה-GTI פרפורמנס, עם מנוע 2.0 ליטר, 245 כ"ס ומחיר התחלתי של 228 אלף שקל.

פולקסווגן גולף החדשה מתחממת על הקווים


פולקסווגן תכננה במקור להשיק את הדור השמיני של הגולף בתערוכת פרנקפורט, התערוכה בה הושקו בין היתר גם הדור החמישי והשביעי. אלא שבעיות בהליך הפיתוח, יחד עם ההחלטה להעביר את המיקוד לדגם החשמלי הראשון של היצרנית, הובילו לדחייה של מספר חודשים.