חברת לובינקי, יבואנית דגמי פיג‘ו לישראל, הודיעה על גרסה חדשה למבחר הקיים של פיג‘ו 5008 בישראל. גרסה זו מצוידת במנוע ה-1.2 ליטר המוכר של היצרנית ותיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. מדובר במנוע השלושה צילינדרים המוכר של פיג'ו שכאן מייצר 130 כ“ס. המנוע הקטן מצטרף להיצע ה-5008 כשנה אחרי שנוסף למבחר ה-3008, אותו כבר בחנו כאן

כאמור, המנוע משודך לתיבה האוטומטית המוכרת מבית אייסין שלה שמונה הילוכים. הוא מייצר 130 כ"ס וכן 23.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד והביצועים נאותים עם האצה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות, המהירות המרבית עומדת על 196 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 20 ק"מ לליטר.  

הרכב יוצע ברמת הגימור ’אקטיב' ומחירו 175,000 שקלים, זהה לזו שנמכרה כאן עד היום עם מנוע הבנזין החזק יותר (1.6 ל‘, 180 כ“ס). ה'אקטיב' מצוידת, בין היתר, בבחישוקי "18, מחוונים מוקרנים, מערכת מולטימדיה מקורית עם צג "8, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת נסיעה לאחור עם ”מבט על“ ועוד. בתחום הבטיחות ישנה בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב ועוד.

פיג'ו 5008, מעכשיו גם עם 1.2 ל‘ – החל מ-175,000 שקלים
צילום: מערכת

גרסת ה-1.2 ל‘ החדשה של פיג'ו 5008 היא הזולה בהיצע של דגם זה בישראל – מחירה נמוך ב-11,000 שקלים מגרסת הדיזל (שהייתה עד כה הזולה בהיצע) וב-13,000 שקלים מגרסת הבנזין הבאות בתור. 200 הרוכשים הראשונים ייהנו מהנחה של 5000 שקלים.