יצרנית הרכב האמריקנית שברולט מרעננת את רכב הפנאי הגדול, הטראוורס. הרכב, שהוצג בארה"ב בינואר 2017 ומוצע בישראל עם שבעה או שמונה מושבים, זוכה לעיצוב חדש ותוספת אבזור בטיחות ונוחות. שיווק מתיחת הפנים יתחיל בישראל במהלך 2021.

מהיצרנית נמסר כי שברולט טראוורס יקבל עיצוב חדש בחוץ ובפנים, כאשר מבחוץ בולטות יחידות תאורה חדשות עם עיצוב צר מבעבר ונורות לד, כולל מאותתים המשולבים בתוכן, יחידות תאורה חדשות מאחור, סבכה קדמית שונה במבנה מלבני יותר וחישוקים קלים בארבעה עיצובים חדשים.

שברולט לא מפרסמת מידות של הדגם המחודש, ואלו כנראה לא ישתנו דרמטית מכיום - אורך של 519 ס"מ, רוחב של 200 ס"מ, גובה של 179.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 307 ס"מ. אלו הופכים את הטראוורס לאחד מרכבי הפנאי הגדולים ביותר שמשווקים בישראל.

שברולט טראוורס מחודש - בישראל בשנה הבאה
צילום: שברולט

גם מידע על שינוי למנועים לא פורסם. כיום הרכב מוצע אצלנו עם יחידת V6 בנזין בנפח 3.6 ליטר (310 כ"ס ו-36.7 קג"מ) המשודכת לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית. ההנעה קדמית או כפולה בהתאם לרמת הגימור.

שברולט טראוורס מחודש - בישראל בשנה הבאה
צילום: שברולט

מלבד העיצוב החדש, הטראוורס יקבל יותר מערכות בטיחות כבר מרמת הבסיס: בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי ועמעום אורות דרך ("גבוהים") אוטומטי. כל אלו הוצעו עד כה בישראל בעיקר ברמות הגימור הגבוהות.

שברולט טראוורס מחודש - בישראל בשנה הבאה
צילום: שברולט

בצד הנוחות, לרשימת התוספות התקניות ובתוספת תשלום נוספות טעינה אלחוטית לטלפון חכם, שיקוף טלפונים אלחוטי (קארפליי ואנדרואיד אוטו), שקעי USB לשלוש שורות המושבים, חלון גג כפול עם סכי שמש חשמליים ועוד.

שברולט טראוורס מחודש - בישראל בשנה הבאה
צילום: שברולט

לפי שעה לא ידוע אילו מהשינויים יגיעו לישראל, אך ניתן להעריך כי בהתאם לרמת הגימור יגיעו לכאן כולם - כולל מערכות הבטיחות החל מהבסיס. מחברת UMI נמסר כי שיווק שברולט טראוורס המחודש יחל בישראל במהלך 2021 (בארה"ב השיווק צפוי מסוף 2020).