ב.מ.וו ישראל מתכננת לפעול במלוא המרץ בחודשים הקרובים למרות משבר הקורונה ולהציג את החידושים שתוכננו לשנה זו. המותג, שהשיק לאחרונה את גרסאות גראן קופה של סדרה 8 ושל סדרה 2, מקווה לשמר את התנופה, למרות המשבר. עם זאת, ברק כהן, מנהל חטיבת ב.מ.וו בדלק מוטורס, סבור שיהיו עיכובים מסוימים בהגעת חלק מהדגמים, גם אם כרגע עדיין לא ברור באיזו מידה. 

במהלך המחצית השנייה של 2020 צפויות להגיע אלינו גרסאות היברידיות-נטענות לדגמי הפנאי X1, X2, X3. לגרסאות אלה חשיבות רבה עבור המותג בישראל, מכיוון שבדגמים אחרים הן הגרסאות הנמכרות ביותר. בסוף השנה או בתחילת 2021 אמורה להגיע הגרסה הכל-חשמלית של רכב הפנאי X3. גרסה זו תגיע לכאן מסין, שם היא מיוצרת. 

ב.מ.וו ישראל – כל התכניות ל-2020
צילום: ב.מ.וו

לקראת סוף 2020 צפויה להגיע סדרה 4 החדשה. מכונית התצוגה 'קונספט 4' הציגה באופן כמעט מלא את עיצובה של גרסת הקופה שתגיע ראשונה – לפני הקבריו הפתוחה (שיש לה גג בד) וגראן קופה שתהיה אחרונה, ותגיע לכאן במחצית הראשונה של 2021. עוד לפניה תגיע לכאן i4, הגרסה החשמלית של סדרה זו והדגם הראשון של חטיבה i הפונה לקהל הרחב. לפי בכירים בב.מ.וו, גראן קופה ו-i4 תהיינה דומות מאוד.

ב.מ.וו צפויה להשיק בארץ לקראת סוף 2020 (או תחילת 2021) את הגרסה המחודשת של סדרה 5. בנוסף, יוגדל היצע המנועים של ב.מ.וו סדרה 1, המשווקת כיום עם שני מנועים בלבד הנמצאים בשני צידי קשת ההספק.

ב.מ.וו ישראל – כל התכניות ל-2020
צילום: ב.מ.וו