סדרה 7 החדשה של ב.מ.וו יוצאת לדרך - אוטו

סדרה 7 החדשה של ב.מ.וו יוצאת לדרך

שיווק ספינת הדגל של ב.מ.וו בישראל מתחיל היום. הטכנולוגיה מתקדמת, הביצועים משובחים וגם הממדים נדיבים

ב.מ.וו ישראל מתחילה היום בשיווק סדרה 7 החדשה, חודשיים בלבד לאחר שהדגם החדש הושק בתערוכת פרנקפורט; דור שישי לדגם שהוצג לראשונה ב-1977 ומחליף את קודמו מ-2008. ספינת הדגל החדשה והמדוברת של ב.מ.וו תתחרה ב-S קלאס המצליחה של מרצדס, היריבה הקבועה של ה-7 מאז שנוצרה לפני 38 שנים - אך גם בדגמי פאר אחרים כמו אודי A8, יגואר XJ ולקסוס LS.

ב.מ.וו סדרה 7 החדשה תצא לדרך המקומית בגרסאות מנוע 740 ו-750 ובגרסאות מרכב רגיל או מוארך. ה-740 עושה שימוש במנוע ה-3.0 ליטר המוגדש של היצרנית המספק 326 כ"ס ומסדר לה ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות. לגרסת ה-750 מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר המייצר 450 כ"ס, וכל אלה מאיצים אותה ל-100 קמ"ש תוך 4.7 שניות. תיבה אוטומטית 8 הילוכים משרתת את שתי הגרסאות האלה. בהמשך צפויה להגיע גרסת 730 וייתכן שגם גרסה היברידית-נטענת (פלאג-אין).
המכונית החדשה גדולה. בסיס הגלגלים נמתח על פני 307 ס"מ ואילו אורכה הוא 509 ס"מ בגרסה הרגילה, בעוד הגרסה הארוכה מוסיפה 14 ס"מ לבסיס הגלגלים ולאורך המרכב ו-0.5 ס"מ לגובה. למרות שהדגם החדש גדול במעט מזה היוצא, משקלו נמוך בכ-100 ק"ג, תודות לשימוש נרחב בחומרים קלי משקל, כולל סיבי פחמן.
ב.מ.וו סדרה 7

הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 7 מגיע עם שלל מערכות אבזור נוחות ובטיחות מתקדמות, ובשתי הגרסאות קפיצי אוויר עם מעבר אדפטיבי בין מצבי הניהוג.
עוד באבזור: מפתח חכם ייחודי השולט על מערכות הרכב וכולל מידע לנהג על המכונית, לוח מחוונים דיגיטלי משתנה, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, מושבים מופעלי חשמל עם חימום ואוורור, צג קדמי גדול שמופעל כעת גם באמצעות מגע, גג נפתח, מערכת שמע של הרמן קרדון (16 רמקולים), תצוגה עילית, סגירת וואקום לדלתות וזיהוי פקודות באמצעות מחוות יד. לגרסאות הארוכות גג פנורמי עם תאורת לד ייחודית.
גרסאות ה-740 יוצעו ברמת גימור 'לקשרי' בעוד ה-750 תגיע ברמת הגימור 'פיור אקסלנס'.

בתחום הבטיחות נמצאות תאורת לייזר, מערכות כמו התראה על הולכי רגל המסוגלת גם לבלום את המכונית, התרעה על סטייה מנתיב ושמירה פעילה על נתיב הנסיעה, מערך מצלמות היקפי הכולל תצוגה תלת-ממדית ועוד. וכמובן, יש אופציה לחנייה אוטומטית, גם כשהנהג בחוץ.

המחירים מתחילים ב-890,000 שקלים עבור 740, וב-1.015 מיליון שקלים עבור 750. הגרסה הארוכה תייקר את המחיר ב-45,000 שקלים. בנוסף, ניתן לרכוש את 750 עם הנעה כפולה תמורת עוד 40,000 שקלים. לגרסת ההנעה הכפולה אפשרות גם לתוספת היגוי אקטיבי לכל ארבעה הגלגלים.

ברק כהן, ראש ב.מ.וו ישראל, ציין כי הכוונה היא לנגוס בנתח משמעותי בפלח שוק זה של מכוניות פאר, בו נמכרים כ-300 אקסמפלרים לשנה. באופן מסורתי נשלט תחום זה על ידי ה-S של מרצדס.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות