מהי מכונית-העל המהירה ביותר ברינג, מקלארן P1, פורשה 918 או פרארי לה-פרארי? עזבו שטויות, זה לא באמת משנה, שכן, מלבד הזוהר, ההפרשים יהיו די מזעריים. מיהי ההנעה הקדמית המהירה ביותר ברינג, סיאט לאון קופרה החדשה או רנו מגאן ספורט טרופי במהדורה מוגבלת? גם זה לא ממש משנה, שכן ההפרשים גם כאן, די מזעריים. מה כן מעניין? כרגע ריינג' רובר דיווחה שגם לה יש נתון ברינג עם גרסה חדשה של הריינג' רובר ספורט שצפויה לראות אור בשנה הבאה: 8:14 שניות. וזה פסיכי. ממש פסיכי.
 
ריינג' רובר ספורט SVR - מקיף את הרינג ב-8:14 דקות
צילום: מנהל 
פרארי לה-פרארי? עזבו אתכם, לנד רובר הגיעה לרינג
 
סיאט לאון קופרה ורנו מגאן טרופי יורדות במעט משמונה דקות להקפה. כמה מעט? השיא נכון לעכשיו זה 7:54 דקות. אלו מכוניות ספורטיביות מושחזות מיועדות פניות והנאה. אבל ריינג' רובר ספורט הוא מפלץ השוקל כ-2,300 קילוגרמים(!). יחידת הכוח של המפלץ הינה בתצורת V8 ובנפח 5 ליטר שנעזר במגדש על בכדי להפיק הספק של 542 סוסים. ה-SVR שייך לסגמנט ה-SUV והוא שבר את השיא של הסגמנט להקפה ברינג (שרק אללה יודע מה יש להם לעשות שם).
 
 
כאמור, לנד רובר ריינג' רובר ספורט SVR צפוי להגיע אל אולמות התצוגה רק בתחילת השנה הבאה ומלבד הוכחה לדינאמיות עדיין חסר לא מעט נתונים, כמו נתוני תאוצה רשמיים או איך לא, מחיר. בינתיים היצרנית הבריטית שחררה את סרטון המתעד את ההקפה. תיהנו: