אופל אדם רוקס (Rocks)
לפני מספר שבועות סיפרנו לכם על האדם רוקס (Adam Rocks), קונספט שמציגה אופל בז'נבה שמהווה גרסה קרוסאוברית של האדם החדשה. אז היה לנו רק איור להראות לכם, ועכשיו אנחנו משלימים עבורכם את החסר עם הרכב "בשר ודם" (או מתכת וחיווטים).
 
 
האדם רוקס מבוסס כאמור על המיני האופנתית שהציגה אופל לפני מספר חודשים וצפויה להגיע ארצה במהלך השנה. בהשוואה לאדם הרגילה, הקונספט שומר על המידות הצנועות עם 370 ס"מ לאורך, אך במקביל זוכה להגבהה של 1.5 ס"מ במרווח הגחון, לצד תוספת של 4 ס"מ לרוחב. הבדל נוסף הינו גג הבד הנפתח כקופסת סרדינים – מוטיב שחוזר על עצמו במתחרות הבולטות ביותר: פיאט 500C וסיטרואן DS3 קבריו (למיני רודסטר גג בד שנפתח כולו). אבל להבדיל מהזוג שציון ראשון, הגג באדם קונספט נעצר בקו הגג ולא יורד מתחת לשמשה האחורית. הסיבה לכך לטענת אופל, היא רצונם לא להתפשר על נפח תא המטען. 
 
אופל מציינת שההשראה לעיצוב מגיעה מענף הפארקור (טרנד חוזר בתערוכה) ושהוא מתאים לחובבי אופנה. לנו נראה שהיצרנית עושה הרבה (וקצת יותר מדי) מאמצים בשביל למתג את האדם רוקס כמגניב. חוץ מהשם של הקונספט – רוקס – או 'מגניב' בתרגום חופשי, וסיכום ההודעה לעיתונות בו היצרנית פוסקת על רכבה שהוא מגניב, אנו ממליצים לכם לצפות בוידאו בו מהלכת היצרנית על קו האוונגרד.

אבל מה שיש כאן באמת זה מכונית מיני עם מראה של פנאי, גג בד נפתח, חישוקי 18 אינץ' מעוצבים ותא נוסעים המאפשר אינספור שילובי של מרקמים וצבעים. תוצאה לכשעצמה נאה למדי שתצטרך להוכיח את עצמה על הכביש ולא רק על הנייר, במידה ואופל תחליט לייצרה. בינתיים, אנחנו נניח את המילים בצד וניתן לתמונות ולרכב לדבר בעד עצמם.