סאאב ממשיכה לגסוס, ואין סימן לתקווה
סאאב ממשיכה לגסוס באיטיות. יצרנית הרכב השוודית, שעברה בשנת 2009 מבעלות ג'נרל מוטורס לספייקר ההולנדית, הודיעה כי פנתה לבית המשפט בשוודיה בבקשה לקבל הגנה מפני נושים, ולפעול תחת ניהול בית המשפט עד למיצויה של תוכנית ארגון מחדש. המהלך, אם יאושר על-ידי בית המשפט, ימנע מנושים מלתבוע כספים שסאאב חייבת להם עד לתום הליכי הארגון מחדש.
יצרנית הרכב השוודית ממתינה לאישור השלטונות הסינים, לעסקה שנחתמה בינה לבין פאנג דה ויונגמן הסיניות. חברות אלו התחייבו לשלם 245 מיליון יורו ולהקים רשת שיווק לדגמי סאאב בסין, בתמורה לנתח של 53.9% ביצרנית. אלא שכלל לא ברור אם השלטונות הסיניים, שלא ממהרים לאשר עסקאות רכישה של יצרניות רכב זרות, יאשרו את העסקה המסוכנת הזו.
בסאאב גם מקווים כי בית המשפט ימנה את גיא לופולק, מי שכיהן כנציג בית המשפט בתוכנית הארגון מחדש הקודמת של היצרנית (מיד לאחר עזיבת GM), לאותו תפקיד גם הפעם. אם זה יקרה, לופולק יופקד על תפקיד ניהול סאאב בשיתוף הנהלת היצרנית, ויידרש להציג לנושים תוכנית ארגון מחדש בתוך שלושה שבועות. אם תאושר, ההגנה מפני נושים תהיה בתוקף למשך שלושה חודשים, אם כי בית המשפט השוודי רשאי להאריך תקופה זו בעד תשעה חודשים נוספים.