אופל אינסיגניה. תהפוך לרכב פנאי עם שבעה מושביםלמרות השמועות בדבר מכירת אופל, אנשי המותג הגרמני ממשיכים תוכניותיהם לעתיד. המילה האחרונה שעלתה בחלונות הגבוהים ברוסלסהיים שבגרמניה, מקום מטה החברה, מדברת על גרסת 'קרוסאובר' על בסיס פלטפורמת אופל אינסיגניה. הרכב החדש ימוצב מעל המשפחתית הגדולה, ויוצע עם רמת אבזור גבוהה יותר ותג מחיר בהתאם. המכונית החדשה, שבמידה מסוימת תיכנס לנעליה של אופל סיגנום המנוחה (גרסת ה"יוקרה" הכושלת של הווקטרה), תמוקם בראש הפירמידה של אופל ותציע מקום לשבעה והנעה קדמית או כפולה.

באופל לא מתכננים מתחרה לדגמים כמו ניסאן קשקאי או יונדאי סנטה פה, אלא מכוונים הרבה יותר לכביש עם יכולת שבילים תיאורטית. כמתחרה ראויה מסמנים שם מכוניות דוגמת סיטרואן DS5, למשל. מנכ"ל אופל, קרל-פרדריק שטרק, אמר למגזין אוטובילד הגרמני כי היצרנית "צריכה משהו מעבר למתחרה בפורד מונדיאו, בכדי לפרוץ לשווקים חדשים בעולם". הכוונה היא בראש ובראשונה לשוק האמריקני והסיני (שם דגמי אופל נמכרים כביואיק) אך גם לשוק הבית באירופה. באופל מעוניינים להיבדל ממתחריהם מבית, ולבנות תדמית חדשה וצעירה יותר.

כרגע אין פרטים רשמיים אודות הקרוסאובר המתוכנן. לפי ההערכות, היצע המנועים יכלול יחידות כוח המשווקות כיום באופל אינסיגניה. הקרוסאובר יוצע ככל הנראה גם בארה"ב, תחת המותג ביואיק. אם תתקבל ההחלטה ללכת על הפרויקט, סביר להניח שנראה רכב תצוגה עוד במהלך שנה זו או בתחילת השנה הבאה.