ג'יפ רנגייד פורק צ'ופחטיבת ג'יפ בקרייזלר שחררה שני איורים של קונספטים עתידיים על בסיס ג'יפ רנגלר. מדובר בקדימונים לשתי מכוניות התצוגה שאמורות להיחשף במלואן במסגרת אירוע הג'יפאים הגדול במדבר מואב שביוטה בסוף חודש זה, Moab Easter Jeep Safari. הבחירה של ג'יפ אינה מקרית שכן הכנס הארצי של חובבי ג'יפ מושך אליו מדי שנה עשרות אלפי חולי שטח וחובבי המותג הוותיק.

למעט האיורים שלפניכם לא שוחררו כל פרטים נוספים, אך הכיוון ברור. שתי הגרסאות נראות כמכוונות שטח אמיתי וטוב שכך; לא נראה סביר שקהל היעד הטיפוסי בפניו יוצגו צמד הקונספטים יקבל בהבנה איזה ג'יפון עירוני מלוקק וחובב אספלט. הרנגלר רנגייד קונספט נראה קרבי לעילא עם גלגלים גדולים ומרווח גחון ראוי, קשת מגן מאסיבית וגג נפתח מברזנט. הקונספט רנגייד פורק צ'ופ ('Pork Chop') כשמו כן הוא: "קצוץ" היכן שניתן (הכינוי לצלע חזיר...). בג'יפ הסירו מגרסת שטח קיצונית זו כל מה שיכול להפריע, בכלל זה דלתות, דיפון מיותר, גג ומושבים אחוריים. גם פתחי הגלגלים נחתכו לאפשר התקנת גלגלי-ענק בקרבם. מן הסתם שתי הגרסאות לא תביישנה ביכולות השטח שלהן.

מעבר לעניין שמעורר כל קונספט של ג'יפ אצל חובבי השטח, מדובר באיתות על כיוון ג'יפ העתידי, וטוב לדעת שלפחות האגף הקרבי המיועד לשטח טרם אמר את מילתו האחרונה ושיש עדיין למה לצפות בכיוון.