פיאט דובלו. תשווק כאופל קומבו
שיתוף הפעולה בין פיאט לאופל חוזר. אחרי שפיאט העניקה לאופל את פלטפורמת הגרנדה פונטו עבור הקורסה הנוכחית (וקיבלה בתמורה את פלטפורמת אופל וקטרה עבור אלפא רומיאו 159 ופיאט כרומה), האיטלקים יתכננו רכב נוסף עבור הגרמנים: מסחרית קלה.
 
מדובר למעשה בגרסה של אופל לפיאט דובלו החדשה, ששיווקה החל בימים אלה בישראל. הדובלו תחליף את הקומבו (Combo) הארכאית של אופל, שנמצאת בשיווק מאז שנת 2001 ומבוססת על פלטפורמה מוארכת של הקורסה הישנה. למרות ששווקה באירופה, הקומבו הייתה חשובה לאופל בעיקר בשווקים מתפתחים. הדור החדש צפוי להמשיך ולהשתמש באותו השם.
 
לפי ההסכם, אותו פרסמו שני הצדדים, פיאט תייצר עבור אופל את המסחרית החדשה לצד הדובלו, במפעלה שבבורסה, טורקיה. במסגרת ההסכם האיטלקים יספקו 250,000 יחידות של הרכב החדש לאופל החל מסוף שנת 2011 (לשיווק מינואר 2012), אז גם תלך לעולמה הקומבו הנוכחית. גרסת אופל של הדובלו תוצע בכל גרסאות המרכב, ובכלל זה גרסת נוסעים, גרסת מטען ללא חלונות מאחור ובגרסת שלדה (בדומה למסחריות גדולות יותר כמו מרצדס ספרינטר).
 
יצויין כי אופל, מותג הדגל של ג'נרל מוטורס באירופה, תהפוך סופית ל"מותג מדבקה" בשוק המסחריות העולמי. זאת, מכיוון שגם את המסחריות הגדולות יותר שלה, הוויווארו (Vivaro) ומובאנו (Movano), היא מקבלת מיצרנית מתחרה (אחיות תאומות של רנו טראפיק ורנו מאסטר בהתאמה).