אודי A6 היוצאת; החדשה אמורה להציע התנהגות דינאמית יותר מבלי לוותר על הנוחותלא מכבר סיפרנו לכם אודות תוכניות אודי לשנים הקרובות, ובין היתר דיווחנו על הכוונה להשיק אודי A6 חדשה לגמרי בתחילת 2011. עתה מתקבל מידע נוסף, לפיו ככל הנראה אודי תשיק את מכונית הסאלון היוקרתית שלה עוד השנה, כאשר בתחילת 2011 כבר יחל השיווק.

אף על פי שהעיצוב יושפע רבות מהאחות הבכירה, אודי A8 החדשה, טוענים מקורות מהימנים שהמראה הכללי ישדר ספורטיביות ביחס הן ל-A8 והן ל-A6 הנוכחית. המטרה העיקרית: פניה לקקונים צעירים יותר. מטרה נוספת היא יצירת בידול ברור ומובהק יותר מהמעד כה ביחס לאודי A7 ול-A8 הבכירה. עם צפי לגידול באורך ב-2 ס"מ בלבד, לכדי אורך כולל של 495 ס"מ, מדובר בקרבה נוספת לממדי ה-A7 וה-A8, אך פרופורציות שונות בעיצוב, יצרו את ההבדלה המבוקשת. בסיס הגלגלים יצמח מ-284 ל-291 ס"מ, והמרווח בתא הנוסעים צפוי להשתפר בהתאם. החזית כאמור תזכיר אלמנטים מה-A8 אך מאחור צפויה התרחבות משמעותית ופנסים גדולים בסגנון סדרות ה-Q (SUV) של היצרן.
היכולות הדינאמיות כמו גם רמת נוחות הנסיעה אמורות לעלות מדרגה, הודות לתכנון חדש לגמרי של מערכות המתלים. מלפנים, למשל, יותקן מתלה 5-זרועות בכל צד ומאחור מתלה 'טרפז' רב-זרועי שהוא המילה האחרונה בקונצרן בשילוב בין יכולת דינאמית גבוהה לנוחות מרבית. בולמי אוויר יוצעו כאופציה יחד מערכת הגבהה והנמכה של המרכב אשר, לטענת אודי, לא תפגע ביכולת הדינאמית אך תתרום לחיסכון בדלק.

בפנים צפוי שעטנז המשלב בין עיצוב תא הנוסעים של ה-A8 וה-A7, בכלל זה נמצא שם תצוגה עילית, מודול UMTS מבוסס Google Earth ועוד.
היצע המנועים באודי A6 החדשה יכלול טורבו-דיזלים בטווחי הספק של 143 עד 245 כוח-סוס ובנזין בטווחים של 180-265 כוח-סוס (4-צילינדרים, טורבו) ו-204-300 כוח-סוס (V6). כל גרסאות ה-A6 החדשה תוצענה כסטנדרט עם מערכת 'עצור וסע' חוסכת דלק וזיהום אוויר. כרגע לא ידוע על גרסה היברידית. כמובן שתוצע גם גרסת סטיישן – Avant ב'אודית', אך לא ברור אם תושק יחד עם הסדאן. בקרוב נדע.