מרצדס SLSכפי שסיפרנו לכם כבר בעבר, במרצדס החליטו להביא לארץ את מכונית הספורט האקזוטית שלהם, ה-SLS; המכונית הראשונה שפותחה על ידי AMG, חטיבת הביצועים של מרצדס. זה היה אמור לקרות בחודש מרץ אבל לאחר עיכוב קל מקיימים בכלמוביל את ההבטחה הזו כאשר היבואן משיק את מכונית הספורט האקזוטית והנוסטלגית, שפותחה בהשראת ה-300SL האגדית.

מרצדס SLS החדשה תעלה בין 2.2 מליון שקל ל-2.7 מליון (בהתאם לתוספות שכן אפילו צבע מסוים יכול במקרה של ה-SLS להעלות את המחיר ב-40,000 שקלים). וזה אומר שהיא תהיה המכונית היקרה ביותר שמגיעה ארצה באופן סדיר. אבל היא לא רק היקרה ביותר שכן בזכות שלדת אלומיניום ומנוע V8 בנפח 6.2 ליטר שפותח על ידי AMG, היא גם אחת המהירות ביותר בארץ. עם 571 כ"ס היא מזנקת למאה ב-3.8 ש' ומגיעה ל-317 קמ"ש.

לכבוד הגעת המכונית עורכת בימים אלה מרצדס ישראל אירוע ללקוחות כשהציפייה למכור כ-5 מכוניות כאלה בשנה. לכבוד האירוע ותחילת השיווק הגיעה ארצה לביקור חטוף גם ה-SLR (אשר אותה יורשת למעשה ה-SLS) בגרסת 'סטירלינג מוס' הנדירה שיוצרה רק ב-75 עותקים. מדובר בגרסה שמבוססת על ה-SLR הפתוחה אך עברה שלל שינויים בהם הסרת השמשה הקדמית. זו הגרסה שחתמה את ייצור ה-SLR ומחירה היה 750,000 אירו.

לצד ה-SLS נחתה בארץ גם גרסת הקבריו' של ה-E קלאס, שבזכות פיתוח מיוחד שמכונה 'איירקאפ' (מסיט אוויר שמתרומם מעל לשמשה הקדמית) יודעת להסיט את הרוח מעל לראשי הנוסעים. המכונית תוצע בגרסאות ה-250CGI וה-350CGI בדומה ל-E קופה. גם המחירים דומים.